beantwoord

kortingkaart

• 29 mei 2017
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Hallo,waarom is mijn kortingskaart heeft mij niet overheen? Tot nu toe is het een maand geweest. Ik stuurde een boodschap aan u op 14 mei ik solliciteren voor discount card gegevens zijn:2e klas op datum 19-april-2017, de ingangsdatum is 26- april -2017, relatiennummer is: *verwijderd door moderator i.v.m. privacy*;Ik weet niet of er vragen zijn, kunt u reageren om mij te laten weten wat de reden! Dank je wel!
icon

Beste antwoord door Annewil NS 29 mei 2017, 19:37

Hallo Yang Fan, welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend dat je je OV-chipkaart met abonnement nog niet hebt ontvangen. Begrijp ik goed uit je andere topic dat je inmiddels zelf contact legt met Klantenservice OV-chipkaart? Zo ja, laat dan even weten of het is opgelost.

Wanneer je een abonnement aanschaft bij NS en je ontvangt hem niet dan is het in eerste instantie handig om contact op te nemen met de NS Klantenservice via een van deze kanalen. Er kan dan gecontroleerd worden of de order goed is doorgekomen. Mocht het abonnement wel in ons systeem staan maar je geen OV-chipkaart hebben ontvangen dan kun je contact opnemen met Klantenservice OV-chipkaart aangezien zij verantwoordelijk zijn voor het produceren en leveren van de OV-chipkaarten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi, did you translate your message via Google Translate? It doesn't make much sense to me. You can write in English here too 🙂
Hallo,waarom is mijn kortingskaart heeft mij niet overheen? Tot nu toe is het een maand geweest. Ik stuurde een boodschap aan u op 14 mei ik solliciteren voor discount card gegevens zijn:2e klas op datum 19-april-2017, de ingangsdatum is 26- april -2017, relatiennummer is: 22720334;Ik weet niet of er vragen zijn, kunt u reageren om mij te laten weten wat de reden! Dank je wel!
correctie:"hallo, ik heb een kortingskaart met abonnement besteld, maar ik heb het steeds nog niet gekregen. vanaf dat moment tot nu al een maand geweest."
Hallo Yang Fan, welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend dat je je OV-chipkaart met abonnement nog niet hebt ontvangen. Begrijp ik goed uit je andere topic dat je inmiddels zelf contact legt met Klantenservice OV-chipkaart? Zo ja, laat dan even weten of het is opgelost.

Wanneer je een abonnement aanschaft bij NS en je ontvangt hem niet dan is het in eerste instantie handig om contact op te nemen met de NS Klantenservice via een van deze kanalen. Er kan dan gecontroleerd worden of de order goed is doorgekomen. Mocht het abonnement wel in ons systeem staan maar je geen OV-chipkaart hebben ontvangen dan kun je contact opnemen met Klantenservice OV-chipkaart aangezien zij verantwoordelijk zijn voor het produceren en leveren van de OV-chipkaarten.

Reageer