beantwoord

Kortingsaanbieding na studenten reisproduct

• 7 januari 2015
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Per januari heb ik geen recht meer op een studenten reisproduct, en daarom heb ik het dan ook op 1 jan stopgezet. Hierop kreeg ik een email met een aanbieding om voor 1 jaar kostenloos een daluren abbonement te kunnen afsluiten. Toen ik dit gisteren probeerde kreeg ik de melding dat de aanbieding voor mij al verlopen was.

Na telefonisch contact met DUO blijkt dit te komen doordat ik een paar jaar geleden tijdens mijn studie kortdurend mijn reisproduct heb stopgezet ivm verblijf in het buitenland. Na 3 maanden ben ik gewoon weer verder mijn reisproduct gaan gebruiken, tot aan nu. Ik zou het heel jammer vinden als ik hierdoor deze mooie aanbieding misloop, is er nog iets wat jullie voor mij kunnen doen?

Alvast bedankt voor uw reactie!

Vriendelijke groet,

Leon.
icon

Beste antwoord door Herman NS 8 januari 2015, 08:36

Beste Leon,

Als de aanbieding verlopen is, dan kunnen wij helaas niets voor je betekenen. De aanbieding geldt vanaf twee dagen na het stopzetten van je reisproduct tot drie maand na het stopzetten van je reisproduct. Van het aanbod kan slechts één keer gebruik worden gemaakt. Het spijt me dat ik je hierin niet van dienst kan zijn Leon!

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

5 reacties

Beste Leon,

Als de aanbieding verlopen is, dan kunnen wij helaas niets voor je betekenen. De aanbieding geldt vanaf twee dagen na het stopzetten van je reisproduct tot drie maand na het stopzetten van je reisproduct. Van het aanbod kan slechts één keer gebruik worden gemaakt. Het spijt me dat ik je hierin niet van dienst kan zijn Leon!

Vriendelijke groet,
Herman NS
Reputatie 6
Badge +1
Beste Leon,

Vriendelijke groet,
Herman NS

@Herman: Dat het aanbod 3 maanden geldig is en op deze manier werkt geldt pas sinds de afschaffing van het gratis voordeerurenabonnement voor studenten. Tijdens het spel zijn dus de regels veranderd, waardoor mensen niet op de hoogte kónden zijn van dit feit.

@Leonj: ik raad je aan een klacht in te dienen bij het OV-loket (www.ovloket.nl). Deze situatie komt namelijk veel vaker voor dan je denkt. Als iedereen een klacht blijft indienen zullen DUO en de NS wel om tafel moeten.
Dank voor de reacties, ik ga het inderdaad via het ovloket proberen!

Het is voor de NS eenvoudig om in te zien dat ik toen slechts kortdurend mijn reisproduct heb stopgezet en dus niet van de aanbieding gebruik kon maken. Dit is niet de standaard situatie maar enige coulance was erg fijn geweest...

Vriendelijke groet,

Leon.
Voor iemand die mogelijk in dezelfde situatie zit: via het ov-loket heb ik alsnog de aanbieding gekregen! Is dus zeker de moeite waard om het te proberen!
Reputatie 6
Badge +1
Bedankt leonj voor het melden!

Reageer