beantwoord

kortingscode

• 29 oktober 2015
  • 7 reacties
  • 1041 Bekeken

ik heb 3 weken geleden van een hoofdconducteur een ns-abonnement wijzer kaartje gekregen!!!!!!joepie dacht ik , maar nu is dit kaartje met kortingscode onbekend bij de ns. als ik de servisemedewerkers bel zeggen ze dat ik brief moet schrijfen naar de n s. hoezo moet ik een fucking brief gaan schrijfen over iets wat ik van een ns beambte heb gehad
icon

Beste antwoord door JanH NS 20 november 2015, 22:00

Update: Het ging hier om een kortingscode voor een abonnement dat door de conducteur werd uitgedeeld, hiermee kan een nieuw abonnement besteld worden met korting. TS had al een abonnement, wat voor verwarring zorgde. Ik ga ervan uit dat dit inmiddels opgelost is, mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het natuurlijk graag.
Bekijk origineel

7 reacties

Je hoeft geen 'fucking' brief te schrijven! Je kunt ook gewoon accepteren dat je met een kluitje het riet bent ingestuurd!
maar dat kan toch niet! Je kan toch niet iets geven aan iemand en dan zeggen oooh dat kennen we niet!
Hallo nietsporend, welkom op het forum.
Ik weet ook niet direct over wat voor kortingscode het hier gaat, maar met iets meer informatie komen we hier vast wel uit. Zou je een privébericht willen sturen met je NAW gegevens, eventueel het nummer van je OV-chipkaart en een omschrijving van het kaartje en de code? Ik ga het dan even voor je uitzoeken en kom er zsm op terug.
Update: Het ging hier om een kortingscode voor een abonnement dat door de conducteur werd uitgedeeld, hiermee kan een nieuw abonnement besteld worden met korting. TS had al een abonnement, wat voor verwarring zorgde. Ik ga ervan uit dat dit inmiddels opgelost is, mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het natuurlijk graag.
ik heb nog niks gedaan want ik zou gebeld worden wat zou ik moeten doen?
Hoi nietsporend, ik begrijp dat het nog niet is opgelost? Heb je wel contact gehad met moderator JanH? Je mag mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens, ov-chipkaartnummer en verdere info, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Hallo nietsporend, ik heb nog geen bericht van je ontvangen dus ga ervan uit dat dit is opgelost. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan mag je me alsnog een privébericht sturen.

Reageer