beantwoord

Kortingscode Dal voordeel kaart 'verlopen' na studentenreisproduct.

• 10 June 2014
  • 8 reacties
  • 1519 Bekeken

Hallo,

Mijn studentenreisproduct is pas geleden afgelopen. Nu wil ik graag gebruik maken van een jaar gratis Dal voordeelkaart, maar wanneer ik de kortingscode 'Exstudent' invoer bij de aanschaf, krijg ik de melding dat de actiecode is verlopen. Dit terwijl ik het product twee weken geleden heb stopgezet, terwijl de actiecode drie maanden geldig zou moeten zijn...
icon

Beste antwoord door Leny NS 10 June 2014, 15:23

Bekijk origineel

8 reacties

Beste Hama, de actie voor het Dal Voordeel abonnement is nu afgelopen inderdaad. Je kunt dit abonnement nu aanschaffen voor €50. Deze prijs geldt ook voor jongeren.
Loopt de actie om goedkoper een dalabonnement aan te schaffen niet meer? Is deze actie sowieso niet geldig voor leerling MBO, die 16 jaar is?
Helaas heb ik er niets over gehoord. Niet dat ik dit onlogisch vindt, want ik had nog drie maanden die ik kon gebruiken en mijn abonnement was ook nog niet echt 'over'.

Maar goed, bedankt voor de tip. Misschien dat ik dat dan kan gebruiken.
In de meeste gevallen vindt hier een mailing over plaats. Misschien is deze bij je ongewenste e-mail terecht gekomen.

Wellicht is het Dal Voordeel abonnement een actie die aansluit bij jouw reisgedrag. Met actiecode 1425 kun je dit abonnement het eerste contractjaar voor € 29,00 bestellen.
Lekker dan. Ik denk dat het handig is als zulke dingen wel naar klanten gecommuniceerd worden in het vervolg.
Badge
Helaas moet ik aangeven dat de aktiecode inderdaad verlopen is. Dit aanbod is éénmalig en ieder persoon ontvangt zijn/haar eigen code. De code is verlopen en ik kan ook geen nieuwe code weggeven.
Ik heb inderdaad een paar maanden geen gebruik gemaakt van mijn studentenreisproduct toen ik even een half jaar geen opleiding had. Betekent dat dan dat deze actie niet meer voor mij geldt? Ik heb er toen geen gebruik van gemaakt (omdat het maar voor een paar maanden was) en ik daarna toch weer gratis kon reizen.
Badge
Hoi Oakenshield, welkom op het forum. Vreemd dat de website aangeeft dat de actiecode verlopen is. Heb je je studentenreisproduct al een keer eerder (tijdelijk) stopgezet? Bijvoorbeeld: stage in het buiteland. Zo ja, dan kan het kloppen dat de aktiecode al verlopen is.

Reageer