beantwoord

Kortingscode ex-student werkt niet

  • 30 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Aangezien ik geen student meer ben, heb ik een Weekend Vrij-abonnement besteld vanaf september. Hierbij zou ik dan 50€ korting krijgen, alleen de code werkte niet. Eerder tijdens mijn studie heb ik tijdelijk mijn studenten-OV stopgezet vanwege stage in het buitenland, dus dat zou de oorzaak kunnen zijn. Ik had echter van een vriendin gehoord dat zij wel de 50€ heeft teruggekregen van NS. Is dit nog mogelijk?
icon

Beste antwoord door Thom 30 oktober 2017, 13:39

Dat kan in een aantal gevallen wel maar u moet dan even contact opnemen met Klantenservice:


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact

U krijgt dan per maand € 4,16 korting op uw weekendvrijabonnement.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat kan in een aantal gevallen wel maar u moet dan even contact opnemen met Klantenservice:


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact

U krijgt dan per maand € 4,16 korting op uw weekendvrijabonnement.
Hallo jissie94 en welkom op het NS Serviceforum,

Zoals Thom al aangaf kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Ik wil je adviseren om dit via Twitter of Facebook te doen. Wij vragen namelijk een bewijsstuk dat je bent gestopt met studeren. Via onze social media kanalen kan je ons deze toesturen en wordt je verzoek sneller in behandeling genomen.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer