beantwoord

Kortingscode exstudent is verlopen?

• 3 februari 2017
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Na het aflopen van mijn studentenproduct een aantal dagen geleden wilde ik graag het gratis daluren abonnement op mijn kaart zetten met de 'exstudent' kortingscode. Dit lukte echter niet (kortinsgscode verlopen), en na lang zoeken zag ik ergens staan dat dat pas kan 48 uur nadat het studentenreisproduct is opgezegd. Ik heb daarna het volle tarief voor mijn treinreis betaald. Vandaag (meer dan 48 uur later) krijg ik weer dezelfde melding (dat de kortingscode verlopen is) en na nog een uitgebreide zoeksessie vind ik (ergens op het forum hier, dat ik niet standaard lees) dat deze code niet geldt voor studenten die tijdens hun studie naar het buitenland zijn geweest en toen een reisvergoeding aangevraagd hebben.
Nu wil ik een gegeven paard niet in de bek kijken natuurlijk, maar ik zou het fijn vinden als deze informatie vermeld staat bij de rest van de informatie over het aanbod van afstudeerden. Het is namelijk erg vervelend om er vanuit te gaan dat deze aanbieding gewoon gebruikt kan worden (afgaande op de gegeven informatie) en dat achteraf blijkt dat dat helemaal niet kan. Als het voor bepaalde studenten niet geldt: laat dat dan ook duidelijk weten!
Is het mogelijk om deze korting alsnog te ontvangen? Zo nee: zou deze informatie op de site vermeld kunnen worden om misverstanden en teleurstellingen in de toekomst te vermijden?
icon

Beste antwoord door Wouter NS 4 februari 2017, 11:31

Hallo MariekeMarieke en welkom op het Serviceforum!

Vervelend dat je het niet gelijk kunt bestellen en dat je zo hebt moeten zoeken om de informatie. Ik geef aan de contentmakers van de website door dat je de informatie mist op de website.

Omdat je het studentenreisproduct als eens eerder hebt stopgezet, kun je nu geen gebruik maken van de actiecode, omdat deze is komen te vervallen. Om toch van deze actie gebruik te kunnen maken kun je het volgende doen. Stuur ons eerst een bewijs van uitschrijving van de studie waarmee je aantoont in de afgelopen 6 maanden afgestudeerd of uitgestudeerd te zijn. Dit kan je aantonen met een screenshot van hun Mijn DUO-account. Dit bewijs mag je sturen via Facebook of Twitter. Als het is goedgekeurd kun je eerst zelf het Dal Voordeel kopen voor 50 euro. Dit krijg je terug van ons als je weer contact opneemt na je bestelling.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo MariekeMarieke en welkom op het Serviceforum!

Vervelend dat je het niet gelijk kunt bestellen en dat je zo hebt moeten zoeken om de informatie. Ik geef aan de contentmakers van de website door dat je de informatie mist op de website.

Omdat je het studentenreisproduct als eens eerder hebt stopgezet, kun je nu geen gebruik maken van de actiecode, omdat deze is komen te vervallen. Om toch van deze actie gebruik te kunnen maken kun je het volgende doen. Stuur ons eerst een bewijs van uitschrijving van de studie waarmee je aantoont in de afgelopen 6 maanden afgestudeerd of uitgestudeerd te zijn. Dit kan je aantonen met een screenshot van hun Mijn DUO-account. Dit bewijs mag je sturen via Facebook of Twitter. Als het is goedgekeurd kun je eerst zelf het Dal Voordeel kopen voor 50 euro. Dit krijg je terug van ons als je weer contact opneemt na je bestelling.

Reageer