beantwoord

Kortingskaart aanschaffen

• 29 juli 2015
  • 7 reacties
  • 482 Bekeken

ik heb bewindvoeerder ik wil kortingskaart aanvragen kam het via jullie service punt
icon

Beste antwoord door Inge NS 29 juli 2015, 16:55

Welkom op het forum anja12!

Het is niet mogelijk om een kortingsabonnement aan te schaffen bij een NS Servicebalie. Je kunt online een abonnement bestellen op een bestaande persoonlijke OV-chipkaart of i.c.m. een nieuwe OV-chipkaart. Als je al in het bezit bent van een persoonlijke OV-chipkaart is het ook mogelijk om via de telefonische klantenservice een abonnement aan te vragen. Je kunt in dat geval contact opnemen met het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

P.s. Ik heb de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

7 reacties

graag
Ik zou deze vraag bij mijn bewindvoerder neerleggen. Je zult het product immers zelf niet kunnen/mogen betalen.
ik heb geld gekregen van bewindvoeder maar kan het ook anders
kan het ook via service punt
Geen idee of je een NS abonnement, Dal Korting?, ook contant kunt betalen bij een NS Servicepunt. Misschien moet je daar naar op zoek? Ga het aan zo'n balie eens vragen.
kunnen jullie mij bellen
Welkom op het forum anja12!

Het is niet mogelijk om een kortingsabonnement aan te schaffen bij een NS Servicebalie. Je kunt online een abonnement bestellen op een bestaande persoonlijke OV-chipkaart of i.c.m. een nieuwe OV-chipkaart. Als je al in het bezit bent van een persoonlijke OV-chipkaart is het ook mogelijk om via de telefonische klantenservice een abonnement aan te vragen. Je kunt in dat geval contact opnemen met het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

P.s. Ik heb de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer