beantwoord

Kortingskaart en nieuw abonnement

• 6 september 2018
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Dag,
Ik ben al in het bezit van een kortingskaart, maar ga voor mijn nieuwe baan een vast trajectkaart aanschaffen. De kortingsvoorwaarden die met deze trajectkaart samen gaan, lijken te zorgen dat mijn kortingskaart niet echt veel toegevoegde waarde meer heeft. Daarom: is deze kortingskaart te beeindigen en krijg ik een deel van de waarde retour? Of: andere optie?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 september 2018, 10:57

Hallo Robert J J en welkom bij de NS Community!

Als je momenteel al een abonnement hebt en wil overstappen naar een ander abonnement kun je dat het makkelijkste wijzigen via je Mijn NS account. Onder de pagina "(Mijn) Producten" klik je op 'Abonnement aanpassen of uitbreiden' en via die optie kun je dan je abonnement wijzigen.

Als je voor je huidige abonnement een jaarbetaling hebt gedaan en het abonnement wijzigt (of eventueel beëindigd) tijdens dat jaar, zul je uiteraard het deel van de abonnementskosten terugkrijgen die je niet meer gebruikt.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Robert J J en welkom bij de NS Community!

Als je momenteel al een abonnement hebt en wil overstappen naar een ander abonnement kun je dat het makkelijkste wijzigen via je Mijn NS account. Onder de pagina "(Mijn) Producten" klik je op 'Abonnement aanpassen of uitbreiden' en via die optie kun je dan je abonnement wijzigen.

Als je voor je huidige abonnement een jaarbetaling hebt gedaan en het abonnement wijzigt (of eventueel beëindigd) tijdens dat jaar, zul je uiteraard het deel van de abonnementskosten terugkrijgen die je niet meer gebruikt.

Reageer