beantwoord

Kortingskaart vandaag annuleren

• 5 september 2017
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Goedemiddag,

Ik had tot vandaag de tijd om mijn doorlopende abonemment van mijn kaart halen, maar dit ben ik helemaal vergeten.
Kan ik dit vandaag toch nog doen en wordt mijn betaling dan ook geannuleerd?

groet en bedankt
icon

Beste antwoord door Thom 5 september 2017, 12:36

Bent u vergeten het op te zeggen of bent u alleen vergeten het van uw kaart te halen? Opzeggen moet uiterlijk twee weken voor de maandelijkse vervaldatum. Ongeldig maken, dan wel de opzegging bevestigen kan nog op de laatste dag van geldigheid. Bent u echt te laat, dan kunt u het beste meteen opzeggen en dan wordt u nog een maand in rekening gebracht. U kunt dan nog wel die maand met uw abonnement reizen. Als u een Dalvoordeelabonnement heeft, dan betaalt u in dat geval per saldo €4,16.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Was het tot vandaag of tot en met vandaag? In het eerste geval moet je er vanuit gaan dat je opzegging nu automatisch is geannuleerd en je abonnement alsnog gewoon doorloopt. Je moet dan opnieuw opzeggen (per begin oktober) en dus nog een maand extra betalen.
Reputatie 7
Badge +4
Bent u vergeten het op te zeggen of bent u alleen vergeten het van uw kaart te halen? Opzeggen moet uiterlijk twee weken voor de maandelijkse vervaldatum. Ongeldig maken, dan wel de opzegging bevestigen kan nog op de laatste dag van geldigheid. Bent u echt te laat, dan kunt u het beste meteen opzeggen en dan wordt u nog een maand in rekening gebracht. U kunt dan nog wel die maand met uw abonnement reizen. Als u een Dalvoordeelabonnement heeft, dan betaalt u in dat geval per saldo €4,16.

Reageer