beantwoord

Kosten abonnement

• 29 juni 2016
  • 7 reacties
  • 83 Bekeken

Ik moet voor mijn dochter een traject vrij abo afsluiten. Nu is mij vraag als ik deze pas halverweg augustus in laat gaan, betaal ik dan de hele maand augustus of alleen vanaf de afgesloten datum?
icon

Beste antwoord door wiskunde123 29 juni 2016, 12:06

Je kan een abonnement vanaf elke opgegeven datum in laten gaan. Als je abonnement op bijvoorbeeld de 16e begint zal hij ook doorlopen tot de 16 volgende maand (maandabonnement) of volgend jaar (jaarabonnement).
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Je kan een abonnement vanaf elke opgegeven datum in laten gaan. Als je abonnement op bijvoorbeeld de 16e begint zal hij ook doorlopen tot de 16 volgende maand (maandabonnement) of volgend jaar (jaarabonnement).

Je kan het alleen per direct in laten gaan mits er al een persoonlijke Ov-chipkaart aanwezig is 🙂.
Top want er werd mij verteld dat je dan ook hele maand augustus moest betalen maar dat is dus niet zo.
Reputatie 3
Bedankt voor de aanvulling Janou, gelukkig is het nog even tot medio augustus 🙂
Ja maar begreep dat het het beste was om hem nu al aan te vragen ivm drukte vakantie
Dat maakt niet uit. Wanneer je een persoonlijke kaart in bezit hebt kan een abonnement iedere dag ingaan. Vakantie(drukte) heeft daar niets mee te maken.
Oh ok.

Reageer