beantwoord

Kosten reizen buiten traject (Traject Vrij)

Bij Traject Vrij wordt buiten het afgekochte traject op rekening gereisd. De treinreizen die ik buiten mijn traject maakt, elke maand achteraf gefactureerd worden. Het bedrag zal na afloop van de maand automatisch van mijn bankrekening worden afgeschreven. Het probleem is dat ik niet weet wat het bedrag elk maand zou worden omdat er niks te zien is bij het uitchecken. Er wordt alleen maar verteld dat ik op Traject Vrij reis.
Dat vind ik vremd.

Is er een mogelijkheid bij Traject Vrij buiten het traject op saldo te reisen?
Of is er een mogelijkheid de kosten bij het uitchecken te zien als ik buiten het traject reis?
icon

Beste antwoord door Slidestops 11 december 2018, 23:10

Het antwoord op beide vragen is helaas nee. Traject Vrij is een product waarbij achteraf alles verrekend wordt. Dit wordt achteraf, administratief gedaan.

Je kunt inzage hebben in de kosten via MijnNS

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Het antwoord op beide vragen is helaas nee. Traject Vrij is een product waarbij achteraf alles verrekend wordt. Dit wordt achteraf, administratief gedaan.

Je kunt inzage hebben in de kosten via MijnNS
Dag Akischa. Welkom bij de Community.

Ik begrijp dat je graag gelijk wilt zien wat je precies kwijt bent aan je reizen echter helaas is dit niet mogelijk. Dat komt omdat ritten die buiten het afgekochte traject worden gemaakt bij ons achter de schermen worden uitgerekend. Hierbij kijken we naar welk deel valt er precies buiten je traject en hoe laat je hebt ingecheckt. Op basis daarvan wordt je ritprijs berekend en deze zal aan het einde van de maand worden gefactureerd en worden afgeschreven. Via Mijn NS kan je de facturen inzien. Reizen op Saldo in combinatie met Traject Vrij is niet mogelijk.

Reageer