beantwoord

Kosten voor de ns flex

Beste communitie
Ik heb een vraag over mijn NS flex, ik heb abonnement
NS Flex Altijd Voordeel
40% korting in het weekend, 40% korting buiten de spits, 20% korting in de spits.
Ik heb gekeken op mijn reisgeschiedenis, maar ik zie geen verschil qua kosten in spitstijden of dal uren.
Waarom betaal ik net zo veel?
mvg
N. Klaasman
icon

Beste antwoord door Iris NS 23 december 2018, 13:22

Welkom bij onze NS Community, N Klaasman!

Wat jammer om te lezen dat de korting niet berekend wordt. De korting wordt inderdaad alleen toegepast op treinreizen. Voordat je je abonnement kunt gebruiken moet het geactiveerd worden bij de kaartautomaat. Wellicht ben je dat vergeten te doen? Zo niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om restitutie aan te vragen voor de misgelopen korting. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge
Heb je je Flex-abonnement geactiveerd bij NS-automaat nadat het besteld had?
Badge +3
Kijkt u naar bus-, tram- of metroreizen? U krijgt alleen korting op reizen per trein.
Welkom bij onze NS Community, N Klaasman!

Wat jammer om te lezen dat de korting niet berekend wordt. De korting wordt inderdaad alleen toegepast op treinreizen. Voordat je je abonnement kunt gebruiken moet het geactiveerd worden bij de kaartautomaat. Wellicht ben je dat vergeten te doen? Zo niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om restitutie aan te vragen voor de misgelopen korting. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer