beantwoord

Kosten Weekend vrij vanaf 65 jaar

• 23 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 201 Bekeken

Ik ben gisteren 65 geworden en wil een extra ov-kaart bestellen met een weekend vrij abonnement. Nu zie ik bij het afrekenen steeds 32 euro staan en dat klopt niet. Ook staat er betaal je eerste termijn met Ideal, ook dat bedrag is 32 euro, het bedrag zonder korting voor 65+. Hoe zit dit? Ik heb de bestelling daarom al 2x afgebroken.
icon

Beste antwoord door Tochjo 23 augustus 2019, 10:33

U probeert NS Flex Weekend Vrij te bestellen. Voor NS Flex-abonnementen is er nog geen leeftijdskorting. U kunt een klassiek Weekend Vrij-abonnement bestellen als u van de korting wil profiteren. Dat kunt u doen op deze pagina.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
U probeert NS Flex Weekend Vrij te bestellen. Voor NS Flex-abonnementen is er nog geen leeftijdskorting. U kunt een klassiek Weekend Vrij-abonnement bestellen als u van de korting wil profiteren. Dat kunt u doen op deze pagina.
Dank, dat was het inderdaad, ik heb nu het juiste abonnement besteld.
Reputatie 6
@Tiny J Nog van harte gefeliciteerd 😀
Reputatie 7
Badge +4
Als u wat vaker reist, of wilt gaan reizen is Dalvrij voor uw leeftijdscategorie ook een optie. Het kost meer, maar zolang u buiten de spits incheckt, kunt u reizen zonder verdere kosten voor de trein. Met uw persoonlijke chipkaart heeft u in bus, tram en metro trouwens altijd 34 procent korting, los van Weekendvrij en Dalvrij, het geldt voor iedereen vanaf vijfenzestig jaar. Ik heb deze kroonleeftijd al bereikt en geniet er nog steeds regelmatig van. Mijn gelukwensen!
ik heb nog een oude kortingskaart, het voordeel daarvan is dat ik door de week ook tussen 16:00 uur en 18:30 met korting reis. Het is bijzonder lastig dat je tot 18:30 moet wachten voordat je kunt terugreizen of het volle pond moet betalen. Dus op deze kaart ben ik erg zuinig. Samen met weekend vrij is het voor mij op dit moment ideaal. Het kan zijn dat dat in de toekomst op enig moment anders ligt. In ieder geval dank voor de mogelijke opties.
Reputatie 7
Badge +4
Terecht. Dit oude en gunstige Voordeelurenabonnement kunt u beter nooit opzeggen, want u krijgt het niet meer terug. Die vijftien euro extra per jaar, haalt u er zo uit. U kunt overigens Weekendvrij altijd nog per de maandelijkse vervaldatum upgraden naar Dalvrij. Als Weekendvrij voor u de beste optie is, dan doet u dat natuurlijk.

Reageer