beantwoord

Krijg je een vergoeding op buiten je schuld niet gebruikte keuzedagen?

  • 13 juli 2014
  • 5 reacties
  • 386 Bekeken

Mijn vrouw is drie maanden door ziekte niet instaat geweest gebruik te maken van haar keuzedagen op haar voordeelurenabonnement
icon

Beste antwoord door Hertog 13 juli 2014, 01:33

Voor niet gebruikte keuzedagen wordt geen vergoeding verleend, helaas.
Bekijk origineel

5 reacties

Voor niet gebruikte keuzedagen wordt geen vergoeding verleend, helaas.
Beste B. Westra,

Welkom op het NS serviceforum. Er is inderdaad geen vergoeding mogelijk voor niet gebruikte keuzedagen. De keuzedagen zijn in een bepaalde periode opneembaar, en we kunnen ze niet vergoeden als ze dan niet gebruikt worden.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'.
ik maak het volgende mee,met de voordeeluren kaart plus keuzedagen.Het blijkt dat bij het ophalen van een keuzedag storing was waardoor de keuzedag die een jaar geldig was is vervallen.Na veel heen en weer gemail kreeg ik een vervangend dagkaartje,maar hoe werkt dat ik kan er toch niet mee inchecken?
Als u een eenmalige chipkaart hebt gehad (dat is een papieren kaartje met een chip erin) dan kunt u daar wel mee inchecken.
Als u een eenmalige chipkaart hebt gehad (dat is een papieren kaartje met een chip erin) dan kunt u daar wel mee inchecken. bedankt!

Reageer