beantwoord

Kun je met een jaartrajectkaart met korting reizen in een andere klasse?

• 23 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Wanneer ik een jaartrajectkaart heb voor een traject mag ik 3 personen meenemen met 40% korting.
Echter wil ik ipv 2e klasse op 1 dag graag 1e klasse reizen en 3 personen meenemen.
Mogen wij dan met korting reizen of is dit niet mogelijk?
icon

Beste antwoord door Tochjo 23 augustus 2015, 10:01

U hebt vermoedelijk een Traject Vrij-abonnement, want het oude jaartrajectabonnement wordt sinds juli 2014 niet meer verkocht. Dan kunt u eerste klas reizen door een Toeslag 2-1 op uw kaart te laden. Dit kost 10, 15 of 25 euro, afhankelijk van het tijdstip waarop u gaat inchecken. Zie deze pagina.

Uw reisgenoten kiezen bij het laden van Samenreiskorting op hun kaart voor eerste klas en betalen dan de ritprijs eerste klas met korting.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U hebt vermoedelijk een Traject Vrij-abonnement, want het oude jaartrajectabonnement wordt sinds juli 2014 niet meer verkocht. Dan kunt u eerste klas reizen door een Toeslag 2-1 op uw kaart te laden. Dit kost 10, 15 of 25 euro, afhankelijk van het tijdstip waarop u gaat inchecken. Zie deze pagina.

Uw reisgenoten kiezen bij het laden van Samenreiskorting op hun kaart voor eerste klas en betalen dan de ritprijs eerste klas met korting.

Reageer