beantwoord

l.s. Ik krijg geen antwoord op mijn email(s) aan OV-fiets

• 3 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 258 Bekeken

> op de OV-fiets website ontvang ik na 'vraag een nieuw wachtwoord aan' géén antwoord. meerdere malen geprobeerd met dagen ertussen. daardoor heb ik geen toegang meer tot 'mijn deur tot deur' en kan ik dus ook geen nieuw email adres opgeven, zoals OV-fiets mij een poos terug vroeg
> op email(s) waarin ik dit aankaartte kreeg ik na vijf dagen wachten geen antwoord
> tot overmaat van ramp ben ik ook mijn OV-chip kaart met gekoppeld OV-fiets abt. kwijt. ik kan dus niets meer en krijg ook geen antwoord! Telefoneren blijkt niet mogelijk. Dus: hallo?! is daar iemand? 😞 :?
icon

Beste antwoord door HansS 3 oktober 2014, 11:09

OV-fiets verwijst voor het eventueel schrijven van een brief naar de NS Klantenservice.
Is het misschien een idee om diezelfde NS Klantenservice eens te bellen via 030 751 51 55 ?
Bekijk origineel

3 reacties

OV-fiets verwijst voor het eventueel schrijven van een brief naar de NS Klantenservice.
Is het misschien een idee om diezelfde NS Klantenservice eens te bellen via 030 751 51 55 ?
Gewoon bij contact ook daadwerkelijk een telefoonnummer of emailadres neerzetten zal al veel helpen schat ik.

Desnoods zet je daar het algemene klantenservice nummer neer, maar ik dacht dat die je weer door verwijzen.
Beste Folkert,

Welkom op het NS serviceforum. Vreemd dat je geen mail ontvangt, als je een nieuw wachtwoord aanvraagt. OV-fiets is alleen bereikbaar via een e-mailadres (info@ov-fiets.nl), je kunt ook een van de moderators een privebericht sturen. Wij gaan dan uitzoeken waarom het niet werkt. Het is sowieso handig om alvast een duplicaat van de verloren kaart aan te schaffen, dan kan bij TLS.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.

Reageer