beantwoord

Lange termijn stopzetten met flex

• 7 juni 2020
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hi!

Mijn vraag is of ik mijn Weekend Vrij abonnement met NS Flex ook op lange duur kan stopzetten, bijvoorbeeld voor 3 of 4 maanden, i.p.v. 1 maand. Ik gebruik het nu weinig, maar misschien in de toekomst weer meer. Wat is het maximale termijn van het stopzetten? 

Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door loklok8 7 juni 2020, 21:05

Ja, dat is zeker mogelijk. Je kan je abonnement wijzigen in NS Flex zonder abonnement (Basis) zodat je geen abonnementskosten meer betaald. Er zit geen maximale termijn aan het wijzigen naar Basis. Let er wel op dat je mogelijk elke maand een e-mail krijgt dat je factuur van €0 klaar staat als er geen gebruik wordt gemaakt van de kaart, wat mogelijk irritant kan zijn. .

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ja, dat is zeker mogelijk. Je kan je abonnement wijzigen in NS Flex zonder abonnement (Basis) zodat je geen abonnementskosten meer betaald. Er zit geen maximale termijn aan het wijzigen naar Basis. Let er wel op dat je mogelijk elke maand een e-mail krijgt dat je factuur van €0 klaar staat als er geen gebruik wordt gemaakt van de kaart, wat mogelijk irritant kan zijn. .

Reputatie 7
Badge +3

Je krijgt niet “mogelijk” elke maand een e-mail dat er een factuur klaarstaat, die krijg je 100% zeker. :grin: En die factuur hoeft niet €0 te zijn, je zou bv een keer een reis op vol tarief kunnen maken of met bus, tram of metro reizen en dan alleen reiskosten hebben op de factuur.

Maar er is inderdaad geen maximum termijn van een abonnement stop zetten, alleen een minimum van 1 maand waarin je geen wijziging kunt doen. Ik heb nu al sinds eind september Flex basis na ruim 3 maanden Flex Dal Voordeel. 

Reputatie 7
Badge +1

Maar er is inderdaad geen maximum termijn van een abonnement stop zetten, alleen een minimum van 1 maand waarin je geen wijziging kunt doen.

Als je wilt wijzigen naar een duurder abonnement wilt de klantenservice vaak ook wel coulant zijn en het abonnement binnen de wijzigingsperiode voor je laten wijzigen.

Reageer