beantwoord

Langstudeerder actie code werkt niet?!

• 5 oktober 2014
  • 7 reacties
  • 218 Bekeken

Beste NS,

Gratis dal uren abonnement t.w.v. 50 euro aanvragen doet het niet. De actie code werkt niet. Zouden jullie er voor kunnen zorgen dat die code wel gaat werken?

Met vriendelijke groet,

Harry
icon

Beste antwoord door Herman NS 6 oktober 2014, 09:33

Hallo Harry,

Hoe lang is het geleden dat je je studentenreisrecht hebt beëindigd? Je kunt de actiecode vanaf 48 uur na het stopzetten tot drie maand later gebruiken. Als je bestelling is mislukt wordt de actiecode de volgende dag automatisch gereset. Vervolgens kun je de actiecode na 6.00 uur op de volgende dag weer invullen bij je bestelling.
Mocht dit niet werken dan mag je je zestiencijferig kaartnummer in een persoonlijk bericht naar mij toesturen.

Je topic heb ik verplaatst naar het topic 'acties en uitjes'.

Met vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo Harry,

Hoe lang is het geleden dat je je studentenreisrecht hebt beëindigd? Je kunt de actiecode vanaf 48 uur na het stopzetten tot drie maand later gebruiken. Als je bestelling is mislukt wordt de actiecode de volgende dag automatisch gereset. Vervolgens kun je de actiecode na 6.00 uur op de volgende dag weer invullen bij je bestelling.
Mocht dit niet werken dan mag je je zestiencijferig kaartnummer in een persoonlijk bericht naar mij toesturen.

Je topic heb ik verplaatst naar het topic 'acties en uitjes'.

Met vriendelijke groet,
Herman NS
Hallo Herman,

De actiecode heeft nu gewerkt. Kan ik nu al gelijk het abonnement activeren op mijn ov chipkaart of zit hier ook weer een wachttijd op?

Mvg,

Harry
Hallo Harry, Na het bestellen staat het abonnement binnen een uur voor je klaar bij de kaartautomaat. De ingangsdatum heb je aangegeven bij het bestellen. Groet, Marjan
Hallo Harry, Na het bestellen staat het abonnement binnen een uur voor je klaar bij de kaartautomaat. De ingangsdatum heb je aangegeven bij het bestellen. Groet, Marjan ok 😃. Is het mogelijk om nu al op te zeggen voor aankomend jaar per 1 Oktober 2015 bijvoorbeeld. Ik dacht ergens te lezen dat zo ver in het voren niet mogelijk was. Ik zie het al gebeuren dat ik vergeet op te zeggen of zoiets dergelijks.:?
Zodra het abonnement geactiveerd en ingegaan is kun je het abonnement weer stop zetten.
Hallo,
ik (en mijn huisgenoot toevallig ook al) hebben precies hetzelfde probleem. Afgelopen vrijdag hebben wij ons reisproduct stopgezet, maar de actiecode werkt niet. Kunnen ze bij de NS balie op het station het abonnement ook activeren?
Nee, bij de balie kunnen ze het abonnement niet voor je activeren. Zou je je gegevens kunnen sturen in een privebericht? Dan ga ik kijken waarom het bij jullie beiden niet werkt.

Reageer