beantwoord

Langstudeerder - Dal Voordeel abonnement op nieuwe kaart?

• 14 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

Ik ben langstudeerder en krijg dus 50 euro korting op een aantal abonnementen. Ik ben geïnteresseerd in het Dal Voordeel abonnement. Ik heb vorige week maandag mijn studentenreisproduct stop gezet. Vorige week woensdag heb ik een nieuw persoonlijke OV chipkaart aangevraagd omdat mijn oude 28 oktober a/s verloopt. Om zo'n NS abonnement met korting aan te vragen moet je een kortingscode invoeren, die jouw 16 cijfers van jouw OV chipkaart bevat. Moet ik dan de cijfers van mijn oude kaart invoeren of de cijfers van mijn nieuwe kaart? Als ik de cijfers van mijn nieuwe kaart invoer, weten ze dan dat ik student ben geweest? (er heeft natuurlijk geen studentenreisproduct op mijn nieuwe kaart - die ik vandaag binnenkreeg - gestaan)
icon

Beste antwoord door Inge NS 14 oktober 2014, 17:17

Welkom op het forum MMaria!

Voor langstudeerders is de actiecode 'Student' gevolgd door de 16 cijfers van de OV-chipkaart waar je Studentenreisproduct destijds op stond. Deze actiecode vul je aan het einde van het bestelproces in. Je kunt het Dal Voordeel abonnement wel op je nieuwe OV-chipkaart aanvragen, door het nieuwe kaartnummer in te vullen bij het blokje 'Bestaande OV-chipkaart'. Alvast veel reisplezier gewenst met je nieuwe abonnement!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het forum MMaria!

Voor langstudeerders is de actiecode 'Student' gevolgd door de 16 cijfers van de OV-chipkaart waar je Studentenreisproduct destijds op stond. Deze actiecode vul je aan het einde van het bestelproces in. Je kunt het Dal Voordeel abonnement wel op je nieuwe OV-chipkaart aanvragen, door het nieuwe kaartnummer in te vullen bij het blokje 'Bestaande OV-chipkaart'. Alvast veel reisplezier gewenst met je nieuwe abonnement!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bedankt, ik heb zojuist inderdaad besteld! Moet ik het nu activeren bij een kaartautomaat alvorens ik van het abonnement gebruik kan maken, klopt dat?
Badge +3
Dat is correct: het abonnement moet nog op uw kaart geladen worden bij een kaartautomaat. U kiest daar voor Ophalen bestelling.

Reageer