beantwoord

Langstudeerder DAL Voordeelabonnement

• 4 september 2019
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Geachte lezer,

Tot eind augustus had ik recht op een studenten reisproduct. Ik had dit product echter eind januari stopgezet, omdat ik een halfjaar in het buitenland zou gaan studeren, denkende dat ik die maanden na terugkomst weer zou kunnen gebruiken. Dit bleek echter alleen het geval te zijn als je de hele studiefinanciering (inclusief lening) stopzet, en dat was helaas niet mogelijk. Dit is inderdaad een minder slimme actie. Nu blijkt ook dat omdat ik het product in januari al stop heb gezet, ik niet meer kwalificeer voor het DAL Voordeelabonnement voor langstudeerders. Dit moet immers maximaal drie maanden na het stopzetten van het reisproduct worden aangevraagd. Het resultaat: ik ben de maanden die ik in het buitenland heb gezeten kwijt en omdat ik het product in januari al heb stopgezet kan ik ook geen DAL-abonnement meer aanvragen.
Mijn vraag: is er misschien nog iets te regelen wat dit betreft? Met name omdat ik nog steeds student ben en tot eind augustus recht had op het reisproduct, was ik benieuwd of er nog iets mogelijk is.

Hartelijke groet,
Roel
icon

Beste antwoord door Thom 4 september 2019, 12:28

Er is voor mensen die een tijd in het buitenland zaten, wel eens een mouw aan te passen. Neem contact op met Klantenservice. Garanties worden niet verstrekt, kansen wel. 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is voor mensen die een tijd in het buitenland zaten, wel eens een mouw aan te passen. Neem contact op met Klantenservice. Garanties worden niet verstrekt, kansen wel. 😉
Hallo roepwel en welkom bij de NS Community.

Zoals Thom al aangeeft kun je hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice. Zij zoeken graag naar een goede oplossing. Laat je ons weten wat het is geworden?

Reageer