beantwoord

langstudeerder dalvoordeelabonnement

• 3 januari 2018
  • 1 reactie
  • 282 Bekeken

Beste NS,

Nadat ik mijn studentenreisproduct heb stopgezet omdat ik klaar was met mijn hbo-studie, heb ik drie maanden gereisd. In verband met slecht internet is het mij niet gelukt om binnen drie maanden mijn voordeelabonnement te activeren. Dit moest uiterlijk voor 25 december. Mijn pre-master begint volgende week en hiervoor moet ik veel heen en weer reizen met de trein. Is het mogelijk om toch deze aanbieding nog te kunnen gebruiken? Ik zou het heel erg op prijs stellen, want met zoveel reizen voor een student zonder ov is erg prijzig. Ik hoor het graag.

Vriendelijke groet,
Melinda Pater
icon

Beste antwoord door Denice NS 3 januari 2018, 12:41

Hi Meliin92. Welkom op het Serviceforum.

Vervelend dat het je niet is gelukt om binnen drie maanden gebruik te maken van het aanbod 😞 Ik wil je adviseren je verzoek te sturen via Twitter (DM) of Facebook (Privébericht) met daarbij een screenshot van je reisproduct. Dit kan je vinden in je MijnDUO account onder 'producten' - 'studiefinanciering' - 'reizen'. Dit is namelijk voor ons het bewijs dat je recent student bent geweest. Wellicht kan er nog een uitzondering gemaakt worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Hi Meliin92. Welkom op het Serviceforum.

Vervelend dat het je niet is gelukt om binnen drie maanden gebruik te maken van het aanbod 😞 Ik wil je adviseren je verzoek te sturen via Twitter (DM) of Facebook (Privébericht) met daarbij een screenshot van je reisproduct. Dit kan je vinden in je MijnDUO account onder 'producten' - 'studiefinanciering' - 'reizen'. Dit is namelijk voor ons het bewijs dat je recent student bent geweest. Wellicht kan er nog een uitzondering gemaakt worden.

Reageer