beantwoord

Langstudeerder korting altijd voordeel abonnement

• 28 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

Hoi,

Ik heb vanaf 1 september geen recht meer op het studentenreisproduct. Ik kreeg een mail waarin stond dat ik 50 euro korting krijg bij een abonnement bij de NS. Nu heb ik een abonnement besteld (Altijd voordeel voor een jaar) maar toen ik de actiecode invulde kreeg ik een melding dat de code niet geldig was. Ik heb de code met "student" en dan mijn kaartnummer gebruikt, maar die deed het niet. Ook de code "Exstudent" en dan mijn kaartnummer werkte niet. Ik ben wel verder gegaan zonder dus een actiecode in te vullen, maar ik heb nergens gezien dat ik 50 euro korting krijgt.
Hoe zit dit precies? En kan ik dit nog aanpassen aangezien in het nieuwe abonnement al besteld heb.

Ik studeer nog maar ik heb geen recht meer op gratis OV.

Met vriendelijke groet,
Rob
icon

Beste antwoord door Tochjo 28 augustus 2017, 20:48

De code werkt pas nadat het studentenreisproduct is stopgezet, en kan dan gebruikt worden vanaf 48 uur daarna tot drie maanden na het stopzetten.

U kunt het beste direct contact opnemen met de klantenservice nadat u uw studentenreisproduct daadwerkelijk hebt stopgezet en dit zichtbaar is in Mijn DUO. Als u kunt aantonen dat u een studentenreisproduct hebt stopgezet, dan kunnen zij u 50 euro restitueren.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
De code werkt pas nadat het studentenreisproduct is stopgezet, en kan dan gebruikt worden vanaf 48 uur daarna tot drie maanden na het stopzetten.

U kunt het beste direct contact opnemen met de klantenservice nadat u uw studentenreisproduct daadwerkelijk hebt stopgezet en dit zichtbaar is in Mijn DUO. Als u kunt aantonen dat u een studentenreisproduct hebt stopgezet, dan kunnen zij u 50 euro restitueren.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hoi,

Ik heb telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en die vertelden mij dat ik een e-mail moest sturen met daarbij het bewijs dat ik het studentenreisproduct heb stopgezet.
Alleen nu wil ik via het contactformulier een e-mail sturen maar kan ik geen bijlage toevoegen als bewijs. En wanneer ik een e-mail stuur zal ik waarschijnlijk weer een no-reply e-mail terug krijgen.

Hoe kan ik nu het beste dat bewijs versturen?

Met vriendelijke groet,
Rob
Hallo roblempens.

Heb je toevallig ook Facebook of Twitter? Je kunt ons dan een privebericht sturen met daarin een Screenshot van je DUO pagina 🙂
Vind ik een beetje omslachtig, maar ik zal het proberen via twitter.
Via de Social Media kanalen ben je het snelste geholpen omdat er een achterstand is bij de afdeling e-mail. Je kunt wel een screenshot per e-mail toesturen maar dan dien je eerst het contact formulier in te vullen. Dan te wachten op reactie en daarop kun je reageren met een foto. Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om via het contactformulier bestanden te uploaden.

Reageer