beantwoord

Langstudeerder korting altijd voordeel abonnement

• 28 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

Hoi,

Ik heb vanaf 1 september geen recht meer op het studentenreisproduct. Ik kreeg een mail waarin stond dat ik 50 euro korting krijg bij een abonnement bij de NS. Nu heb ik een abonnement besteld (Altijd voordeel voor een jaar) maar toen ik de actiecode invulde kreeg ik een melding dat de code niet geldig was. Ik heb de code met "student" en dan mijn kaartnummer gebruikt, maar die deed het niet. Ook de code "Exstudent" en dan mijn kaartnummer werkte niet. Ik ben wel verder gegaan zonder dus een actiecode in te vullen, maar ik heb nergens gezien dat ik 50 euro korting krijgt.
Hoe zit dit precies? En kan ik dit nog aanpassen aangezien in het nieuwe abonnement al besteld heb.

Ik studeer nog maar ik heb geen recht meer op gratis OV.

Met vriendelijke groet,
Rob
icon

Beste antwoord door Tochjo 28 augustus 2017, 20:48

De code werkt pas nadat het studentenreisproduct is stopgezet, en kan dan gebruikt worden vanaf 48 uur daarna tot drie maanden na het stopzetten.

U kunt het beste direct contact opnemen met de klantenservice nadat u uw studentenreisproduct daadwerkelijk hebt stopgezet en dit zichtbaar is in Mijn DUO. Als u kunt aantonen dat u een studentenreisproduct hebt stopgezet, dan kunnen zij u 50 euro restitueren.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
De code werkt pas nadat het studentenreisproduct is stopgezet, en kan dan gebruikt worden vanaf 48 uur daarna tot drie maanden na het stopzetten.