beantwoord

Lege factuur NS Flex

  • 10 juni 2020
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Dag, ik ontving een factuur van 0,0 € voor NS Flex. Vreemd, want ik heb geen Flex-abonnement maar een Voordeelurenkaart. In mijn NS kan ik de factuur voor de Voordeelurenkaart niet downloaden. Toch wil ik die betalen. Hoe doe ik dat? 

 

icon

Beste antwoord door MoDe 10 juni 2020, 08:32

Het lijkt er op dat jij VDU hebt omgezet naar Flex zonder abonnement. Kijk in mijn NS bij producten wat daar als abonnement staat. Staat daar geen VDU meer, neem dan contact op met NS klantenservice als je deze niet zelf hebt om gezet.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het lijkt er op dat jij VDU hebt omgezet naar Flex zonder abonnement. Kijk in mijn NS bij producten wat daar als abonnement staat. Staat daar geen VDU meer, neem dan contact op met NS klantenservice als je deze niet zelf hebt om gezet.

Dank voor je reactie, maar mijn VDU-abonnement staat nog steeds gewoon geregistreerd op mijn NS. Er heeft geen automatische afschrijving van mijn rekening plaatsgevonden, wat op 9 juni had moeten gebeuren. Toch maar even de klantenservice bellen ..

Reageer