beantwoord

Lelylaan - Schiphol

• 26 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Hey,

Volgende week begin ik met werken op Schiphol alleen moet ik gaan reizen met de trein.
Ik ben van plan om een abonnement te nemen alleen vind ik het allemaal te duur, heb via hier en daar gehoord dat ik ook alleen een abonnement kan aansluiten van Lelylaan naar Schiphol en dat het zo wat goedkoper is?

Weet iemand hier meer over en kan het me uitleggen? Want op het internet heb ik niets kunnen vinden
icon

Beste antwoord door Momo 27 augustus 2019, 00:03

Een Traject Vrij jaarabonnement van Amsterdam Lelylaan naar Schiphol kost per maand €77. Hier zit je in principe een jaar aan vast.
Een maand abonnement voor hetzelfde traject kost €96.

Een Traject Vrij is vooral interessant wanneer je minstens 4 keer per week hetzelfde traject reist.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Een Traject Vrij jaarabonnement van Amsterdam Lelylaan naar Schiphol kost per maand €77. Hier zit je in principe een jaar aan vast.
Een maand abonnement voor hetzelfde traject kost €96.

Een Traject Vrij is vooral interessant wanneer je minstens 4 keer per week hetzelfde traject reist.
Goedemorgen Eylief123 en welkom bij de NS Community!

Het abonnement waar je over hebt gehoord zal inderdaad een Traject Vrij abonnement zijn, waar Momo al iets meer info over heeft gegeven. Met een Traject Vrij abonnement reis je voor een vast bedrag per maand onbeperkt op het door jou opgegeven traject. Dit is vaak het meest voordelige abonnement voor woon-werk of woon-school verkeer. In jouw geval is het zelfs het goedkoopst als je in de daluren reist, doordat het een vrij kort traject is. Meer informatie over het Traject Vrij abonnement kun je hier vinden!
Reputatie 4
ALS je vaker met GVB reist en als je niet opziet tegen wat langer in de bus zitten, dan kan je ook bekijken of een GVB-only maandkaart niet beter bij je past. of eventueel met zones en ook geldig op andere bussen. Het lijkt me sterk dat je net naast Lelylaan zou wonen.

Reageer