beantwoord

Lijst met facturen kan ik niet vinden in Mijn NS

• 11 november 2014
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Goede dag,

Ik zal het kort houden, Ik betaal al 2 maanden voor mijn traject vrij abonnement en ik wou graag mijn facturen uitprinten. Helaas krijg ik het hoe dan ook niet voor elkaar om mijn facturen terug te vinden in Mijn NS > Mijn Facturen. Ik heb verschillende data geprobeerd voor en na de betaling, de datum dat het geld inderdaad is afgeschreven en ik was opzoek naar de facturen nummers. Geen idee waar ik die kan vinden.

Alvast bedankt voor de reacties!
ndunsbergen
icon

Beste antwoord door Stephan NS 11 november 2014, 19:32

Beste ndunsbergen,

Leuk dat je ons hebt gevonden op het NS Serviceforum! Graag help ik je met je facturen. Zou je mij in een privébericht je NAW-gegevens, ov-chipkaartnummer en e-mailadres kunnen sturen? Dan kijk ik voor je na of de facturen al wel zijn klaargezet. En heb je je (juiste) ov-chipkaart ook in Mijn NS gekoppeld? Je kunt onder "Mijn producten" kijken of de (juiste) ov-chipkaart is gekoppeld.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

2 reacties

Beste ndunsbergen,

Leuk dat je ons hebt gevonden op het NS Serviceforum! Graag help ik je met je facturen. Zou je mij in een privébericht je NAW-gegevens, ov-chipkaartnummer en e-mailadres kunnen sturen? Dan kijk ik voor je na of de facturen al wel zijn klaargezet. En heb je je (juiste) ov-chipkaart ook in Mijn NS gekoppeld? Je kunt onder "Mijn producten" kijken of de (juiste) ov-chipkaart is gekoppeld.

Groet,
Stephan
Beste ndunsbergen,

Groet,
Stephan

Ik heb je een PM gestuurd. Ik heb wel m'n juiste OV gekoppeld.

Reageer