beantwoord

• 1 mei 2020
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo ik wil graag weten of ik met mijn ov naar andere plekken kan dan naar oudenbosch want ik had ingevuld dat ik van roosendaal naar oudenbosch ga bij het bestellen van de ov chipkaart ik weet nu niet of ik ook naar andere plekken kan gaan dan naar oudenbosch en terug

icon

Beste antwoord door Momo 1 mei 2020, 18:09

Mogelijk betreft het een OV-chipkaart met een Traject Vrij abonnement van Roosendaal naar Oudenbosch. Als dat het geval is, dan reist u zonder extra kosten op dit traject heen en terug, maar worden er extra kosten gerekend wanneer u buiten dit traject reist. U kunt dan overal waar u wilt heen reizen maar die kosten wel dan wel berekend.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt met uw ov-chipkaart overal naar toe. Er moet een noodzaak tot reizen zijn. Ik vraag me af welke kaart/welk abonnement u heeft besteld.

Reputatie 7
Badge +3

Mogelijk betreft het een OV-chipkaart met een Traject Vrij abonnement van Roosendaal naar Oudenbosch. Als dat het geval is, dan reist u zonder extra kosten op dit traject heen en terug, maar worden er extra kosten gerekend wanneer u buiten dit traject reist. U kunt dan overal waar u wilt heen reizen maar die kosten wel dan wel berekend.

Reputatie 7
Badge +1

Als u een eenmalige chipkaart uit de automaat heeft gehaald of een E-ticket heeft gekocht van Roosendaal naar Oudenbosch mag u ook alleen maar van Roosendaal naar Oudenbosch en niet verder zonder een extra kaartje te kopen.

Ik ben er namelijk niet helemaal zeker van welk soort kaartje u gekocht heeft. 

Hallo Bethany en welkom bij de NS Community,

Ik heb ook het vermoeden dat het om een Traject Vrij abonnement gaat. Als dat zo is zullen wij alle kosten die je buiten je traject met de trein maakt automatisch van jouw IBAN incasseren.

Reageer