Lockdown vanaf dec 2021 en maximale stallingsduur 28 dagen | NS Community
beantwoord

Lockdown vanaf dec 2021 en maximale stallingsduur 28 dagen

  • 20 December 2021
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

In dec. 2021 is een nieuwe lockdown afgekondigd. De eindduur is op z'n vroegst half januari, maar mogelijk later. Ik heb mijn fiets op 12 december 2021 met een jaarabonnement in de stalling gezet. Vanwege de lockdown gaan mijn wekelijkse reizen naar Amsterdam echter niet door. Wordt mijn fiets na de maximale stallingsduur van 28 dagen verwijderd? Zo ja, dan zal ik alleen hiervoor een reis met de trein van Leiden naar Amsterdam moeten maken in lockdown tijd, om mijn fiets binnen de stalling een meter te verplaatsen. Is hier wellicht een handiger oplossing voor? Het gaat om de stalling bij Amsterdam Zuid, met de naam Mahlerplein.

icon

Beste antwoord door Aurora NS 20 December 2021, 17:23

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag pmeter, en welkom op de NS Community.

Op dit moment houden we inderdaad nog steeds de maximale stallingsduur van 28 dagen aan. Mocht hier verandering in komen, dan kun je dit lezen op onze website.
Er is spijtig genoeg geen andere oplossing dan inderdaad je fiets even uit de stalling nemen, of terug meenemen naar huis en daar stallen voor deze periode.

Badge +3

Denk dat het voor fietsen met een abonnementsticker wel meevalt, met name als die stalling geen sensoren in de rekken heeft die voor elke fiets registreren hoe lang die daar staat.

Reageer