beantwoord

Loopt mijn weekend vrij abonnement automatisch af?

• 4 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 363 Bekeken

Ik heb een weekend vrij abonnement met een contractduur 'doorlopend'. Volgens mij is dit een jaar abonnement. Klopt het dat deze automatisch afloopt? En dus niet wordt verlengt?

Groeten,
Ruben

PS. Als het geen jaar abonnement is, kan ik hem dan elk moment stop zetten?
icon

Beste antwoord door Tochjo 4 augustus 2014, 14:47

Het abonnement Weekend Vrij is een doorlopend abonnement met een minimale contractduur van één jaar. Na dat jaar kunt u het abonnement maandelijks beëindigen. Zonder bericht van u loopt het abonnement dus automatisch door.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Het abonnement Weekend Vrij is een doorlopend abonnement met een minimale contractduur van één jaar. Na dat jaar kunt u het abonnement maandelijks beëindigen. Zonder bericht van u loopt het abonnement dus automatisch door.
Het is een doorlopend abonnement, dat na het eerste contractjaar gewoon doorloopt. Na het eerste contractjaar kun je het elk moment stopzetten. Gedurende het eerste jaar kan dat niet.
Badge
In principe loopt het abonnement door. Je krijgt daarvan wel bericht, dacht ik. Wil je niet dat het doorloopt, dan kun je het abonnement dus opzeggen. Na een jaar kun je namelijk maandelijks opzeggen.

Edit: Oeps, de eerdere reacties stonden er nog niet toen ik aan mijn antwoord begon... 🙂
Welkom op het forum rubenbuist!

Het antwoord van mijn voorgangers is correct. Aan het einde van het contractjaar word je per brief of e-mail op de hoogte gesteld van de verlenging van je abonnement. Als het eerste Abonnementsjaar is verstreken, heb je het recht het Abonnement voor onbepaalde tijd, op te zeggen tegen dezelfde dag van de maand als de dag waarop je Abonnement is gestart.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Top, allen bedankt!:D

Blijft 1 vraag over: Kan ik nu alvast mijn contract opzeggen zodat ik niet te laat ben als het jaar is verstreken?
Beste rubenbuist, je kunt nu alvast je abonnement beeindigen per einde contractjaar. Je kunt dit regelen door contact op te nemen met onze Klantenservice of door mij een privébericht te sturen.

Reageer