beantwoord

Maand abbonement Traject vrij

• 23 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Hallo,

Wij hebben vanmiddag het abonnement vrije traject via de NS site gekocht, maar we kunnen het niet activeren bij het kaartjesautomaat op het station!

We krijgen de melding dat er geen abonnement klaar staat om te kunnen koppelen aan de ov kaart!

Graag verneem ik wat te doen, mijn zoon moet er morgen mee reizen.

mvg Yvonne 

icon

Beste antwoord door Sanne NS 23 augustus 2020, 16:49

Goedemiddag Yvonne van der Leij en welkom bij de NS Community! 

Dit roept een aantal vragen bij mij op. Allereerst heb je het wel besteld op een bestaande kaart en niet op een nieuwe? Want dan komen er nog vijf werkdagen overheen. Heb je daarnaast wel een e-mail gehad dat het abonnement voor je klaar staat bij de kaartautomaat? Want dit is wel belangrijk voor je naar de automaat gaat. Mocht dit allemaal wel gebeurd zijn, dan raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Yvonne van der Leij en welkom bij de NS Community! 

Dit roept een aantal vragen bij mij op. Allereerst heb je het wel besteld op een bestaande kaart en niet op een nieuwe? Want dan komen er nog vijf werkdagen overheen. Heb je daarnaast wel een e-mail gehad dat het abonnement voor je klaar staat bij de kaartautomaat? Want dit is wel belangrijk voor je naar de automaat gaat. Mocht dit allemaal wel gebeurd zijn, dan raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Badge +3

Uit andere topics en berichten begrijp ik dat er een storing is? Voorbeeld.

Reageer