beantwoord

Maand abonnement

• 30 januari 2017
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Dag NS,

Ik wil voor de komende maand kijken wat goedkoper is. Het reizen via normaal saldo of het reizen via een maand abonnement op vast traject.

Nu kost een abonnement €172,30 en kost een retourtje van Heerlen - Woonboulevard naar Maastricht €10,70 per keer.

Wanneer ik vanaf morgen dit abonnement laat ingaan, tot wanneer is dit abonnement dan geldig? Aangezien het dan de 31e januari in zou gaan, terwijl februari maar 28 dagen telt. Ik heb gelezen dat wanneer men een maand abonnement afsluit op (bijvoorbeeld) de 10e maart, dat deze dan pas verloopt op 9 april.

Mijn vraag is dus: tot wanneer loopt het traject wanneer ik dit vanaf morgen afsluit (31 januari)? Ik reis immers via een vast traject (woon-werk verkeer) vanaf Heerlen Woonboulevard naar Maastricht en terug...

Mvg,

Glenn
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 31 januari 2017, 14:17

Er is geen prijsverschil. Maandabonnementen afgesloten op 29, 30 en 31 januari zijn allemaal geldig tot en met 28 februari en kosten allemaal hetzelfde. Helaas ligt de vooral aan het korte februari.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond glennehh, welkom op het forum.

Als je morgen je abonnement bestelt, dan loopt hij tot en met 28 februari. Ik heb even voor je nagevraagd of er een prijsverschil in het abonnement zit, omdat het 3 dagen korter is dan normaal. Hier verwacht ik morgen reactie op, dan kunnen we je wat meer vertellen.
Reputatie 6
Badge +1
Er is geen prijsverschil. Maandabonnementen afgesloten op 29, 30 en 31 januari zijn allemaal geldig tot en met 28 februari en kosten allemaal hetzelfde. Helaas ligt de vooral aan het korte februari.

Reageer