beantwoord

Maand abonnement

  • 27 januari 2019
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Heb zojuist voor één maand een abonnement besteld bij de ns. Perrongelijk verkeerd email adres opgegeven, waardoor ik de bevestiging niet heb ontvangen. Kan ik mijn product alsnog op mijn OV-chipkaart laden?
icon

Beste antwoord door Thom 27 januari 2019, 15:00

Een beetje lastig. Ik denk dat u het beste even contact met Klantenservice op kunt nemen voor een oplossing die op uw geval is toegespitst. 030 7515155 is mogelijk makkelijker, omdat het wat specifiek is.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een beetje lastig. Ik denk dat u het beste even contact met Klantenservice op kunt nemen voor een oplossing die op uw geval is toegespitst. 030 7515155 is mogelijk makkelijker, omdat het wat specifiek is.
Bedankt Thom! Ik heb hiermee het probleem kunnen oplossen.
Reputatie 7
Badge +4
Mooi zo!

Reageer