beantwoord

Maand abonnement verlengen

• 12 mei 2015
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Ik heb op het moment een altijd vrij maand abonnement. Ik weet zeker dat ik deze voor 5 maanden nodig heb en daarna niet meer. Waarom is het niet mogelijk om dit abonnement meteen voor 5 maanden aan te schaffen? Dit is alleen een extra optie er bij voor het aantal maanden, en dan elke maand automatisch afschrijven. Het is een beetje omslachtig om dit elke maand opnieuw aan te moeten schaffen...
icon

Beste antwoord door Thijs2 12 mei 2015, 14:41

Jeroen, welkom op ons forum. Ik snap dat je van mening bent dat de bestelprocedure voor Altijd Vrij makkelijker kan. Op dit moment is er echter nog geen alternatief voor het elke maand opnieuw bestellen. We onderzoeken deze mogelijkheden wel. Een van de mogelijkheden is bijvoorbeeld om maandabonnementen makkelijk te verlengen via je MijnNS-account. Op dit moment is dat nog toekomstmuziek.
Bekijk origineel

1 reactie

Jeroen, welkom op ons forum. Ik snap dat je van mening bent dat de bestelprocedure voor Altijd Vrij makkelijker kan. Op dit moment is er echter nog geen alternatief voor het elke maand opnieuw bestellen. We onderzoeken deze mogelijkheden wel. Een van de mogelijkheden is bijvoorbeeld om maandabonnementen makkelijk te verlengen via je MijnNS-account. Op dit moment is dat nog toekomstmuziek.

Reageer