beantwoord

Maand "Traject vrij" op verkeerde kaart

  • 5 januari 2015
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

In heb vanmorgen een trajectvrij betaald, echter op de verkeerde oude kaart gezet.
Met deze kaart kan ik niet inchecken.
Ik heb het product nog niet op de kaart zelf gezet.
Kan ik dit product naar een andere kaart zetten die ook op mijn naam staat?
icon

Beste antwoord door Leny NS 5 januari 2015, 14:46

He Dutchdodo, welkom op het forum. Ik kan het abonnement niet op een andere OV-chipkaart plaatsen. Waarom kan je niet inchecken met deze kaart? Wellicht kan ik het abonnement annuleren (zolang deze niet geactiveerd is) en kan je een abonnement aanvragen op een andere OV-chipkaart. Mag ik je NAW-gegevens + OV-chipkaart via een privébericht ontvangen? Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Groet, Leny
Ps: Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
He Dutchdodo, welkom op het forum. Ik kan het abonnement niet op een andere OV-chipkaart plaatsen. Waarom kan je niet inchecken met deze kaart? Wellicht kan ik het abonnement annuleren (zolang deze niet geactiveerd is) en kan je een abonnement aanvragen op een andere OV-chipkaart. Mag ik je NAW-gegevens + OV-chipkaart via een privébericht ontvangen? Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Groet, Leny
Ps: Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'.

Reageer