beantwoord

Maand Weekend Vrij voor 39 euro - kan NIET naast bestaand abo op OVCHIP geplaatst worden!!!!!!?????

• 30 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 240 Bekeken

Maand Weekend Vrij voor 39 euro - kan NIET naast bestaand abo op OVCHIP geplaatst worden!!!!!!?????
Bij fase 3 van de bestelprocedure volgt de foutmelding:

dit product kan niet naast bestaand product geplaatst worden op de OV Chipkaart

Curieus:
op de website staat EXPLICIET dat dit product WEL naast eenj bestaand product op een persoonlijke chipkaart geplaatste kan worden.
zie: http://www.ns.nl/uitgelicht/tijdelijk-abonnement
https://www.ns.nl/producten/abonnementen/p/een-maand-weekend-vrij
zie veelgestelde vragen:
Is het mogelijk om een 1 maand Weekend Vrij abonnement op mijn OV-chipkaart te laden als ik al een abonnement op deze kaart heb staan?

Ja, u kunt uw 1 maand Weekend Vrij abonnement naast uw bestaande abonnement plaatsen. Uw bestaande abonnement loopt ongewijzigd door. Dit geldt niet als u een Traject Vrij of Grensabonnement hebt. Dan is het niet mogelijk om dit 1 maand Weekend Vrij abonnement op uw OV-chipkaart te plaatsen.

Wat is hier onduidelijk aan??? toch werkt het systeem NIET

navraag aan de balie (Groningen) levert slechts lamlendige antwoorden op: neem maar contact op met de Klantenservice
Gedaan: dezelfde lamlendige verklaringen: het kan niet. Dus wat er op de webiste staat is volstrekt IRRELEVANT
en geen enkele bereidheid om WEL met een oplossing te komen

Leve de NS!!! dacht het niet.
icon

Beste antwoord door Denice NS 31 augustus 2016, 14:36

Graag gedaan phansen. :)

In dit geval was er sprake van een technische fout in ons systeem waardoor de bestelling niet lukte. Inmiddels heeft phansen het abonnement gekocht met daarbij een nieuwe OV-chipkaart. Aangezien hij hierdoor komend weekend geen gebruik kan maken van het abonnement heb ik hem voorzien van 2 tickets zodat hij toch komend weekend vrij kan reizen 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Hi phansen! Welkom op het Serviceforum!

Vervelend dat het niet lukt het Weekend Vrij Maandabonnement te bestellen. Afgezien van het Traject Vrij en Grensabonnement zou het maandabonnement zonder problemen op een persoonlijke OV-chipkaart waar reeds een jaarabonnement op staat geplaatst moeten kunnen worden. Ik ontvang in een privébericht graag je NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Hallo Denice NS.

kan niet anders zeggen dan DANK,DANK,en nogmaals dank voor de snelle en adequate oplossing van mijn ¨probleem¨
Het kan dus toch: een snelle, en efficiente klantenservice.
waarvoor dank!!
Graag gedaan phansen. :)

In dit geval was er sprake van een technische fout in ons systeem waardoor de bestelling niet lukte. Inmiddels heeft phansen het abonnement gekocht met daarbij een nieuwe OV-chipkaart. Aangezien hij hierdoor komend weekend geen gebruik kan maken van het abonnement heb ik hem voorzien van 2 tickets zodat hij toch komend weekend vrij kan reizen 🙂
Mij is vandaag hetzelfde overkomen. Heb onder tijdsdruk tweede chipkaart besteld. Naast het feit dat ik dit onhandig vind, acht ik het onjuist dat mij hiervoor wederom kosten in rekening zijn gebracht.
Heb klantenservice om restitutie gevraagd. Hoop dat zo in orde komt.
Perron, vervelend dat dit is gebeurd. Hopelijk komt alles alsnog goed. Zo niet, dan horen we dat graag.
Heb niets meer vernomen van klantenservice, wel tweede chipkaart ontvangen.
Zou graag de kosten van deze tweede chipkaart, die ik vanwege een technische fout heb moeten aanschaffen,
terug ontvangen.
Vervelend dat je niks meer hebt vernomen Perron23

Om het zo snel mogelijk op te lossen kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen via 030-7515155 (lokaal tarief) of via onze Live Chat, Twitter of Facebook een bericht sturen.

Reageer