beantwoord

maandabonnement

  • 30 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Goedemorgen,
ik heb zojuist voor mijn zoon een maandabonnement afgesloten voor het traject Dordrecht - Breda a € 196,10 p. mnd.
Ik neem aan dat ik dit elke maand moet accorderen voordat dit afgeschreven wordt van mijn rekening? Mijn zoon wordt in december 18 jaar en krijgt dan een OV studentenreisproduct. Dan is dit abonnement natuurlijk niet meer nodig. Ik wil graag weten hoe dit in zijn werk gaat.
Met vr. groet Karin van Rooij
icon

Beste antwoord door Thom 30 augustus 2016, 10:57

Als u het nog niet geldig heeft gemaakt op het station zou u het ook kunnen cancellen en een jaarkaart TrajectVrij kunnen nemen. Dat lijkt een gek advies maar als uw zoon een studenten-ov krijgt, wordt er standaard coulance gegeven door NS als u het opzegt. Trajectvrij jaar is per maand een stuk goedkoper. Voor het opzeggen kunt u het beste Klantenservice bellen.

Het kost u dan 154 per maand in plaats van 196. Dat is toch 42 euro per maand.

Een maandabonnement TrajectVrij maand moet u elke maand afsluiten.


De snelste manier om het op te zeggen, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er de hele week, 24 uur per dag.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Als u het nog niet geldig heeft gemaakt op het station zou u het ook kunnen cancellen en een jaarkaart TrajectVrij kunnen nemen. Dat lijkt een gek advies maar als uw zoon een studenten-ov krijgt, wordt er standaard coulance gegeven door NS als u het opzegt. Trajectvrij jaar is per maand een stuk goedkoper. Voor het opzeggen kunt u het beste Klantenservice bellen.

Het kost u dan 154 per maand in plaats van 196. Dat is toch 42 euro per maand.

Een maandabonnement TrajectVrij maand moet u elke maand afsluiten.


De snelste manier om het op te zeggen, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er de hele week, 24 uur per dag.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.

Reageer