beantwoord

maandabonnement niet op mijn app?

• 17 september 2019
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb net een maandabonnement verkocht van Den Haag naar Rotterdam voor 170 euro pm die volgende week maandag zou moeten starten. Ik heb bij een va nde OV ophaalpunten de abonnement geactiveerd, maar in mijn app is er helemaal geen melding van dat.
icon

Beste antwoord door Robert B 17 september 2019, 14:14

Welkom bij de NS Community!

Dat klopt, via de NS app kan je je abonnement niet zien, wel via de Mijn NS website of de OV-chipkaart app.

Je kunt wel bij Instellingen in de app aangeven wat voor abonnement je hebt, zodat die de juiste daarbij behorende reisadviezen (eventueel met 'legaal terugsteken' e.d.) en prijzen geeft. Maar Traject Vrij kan je daar niet kiezen. 🤔
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Dat klopt, via de NS app kan je je abonnement niet zien, wel via de Mijn NS website of de OV-chipkaart app.

Je kunt wel bij Instellingen in de app aangeven wat voor abonnement je hebt, zodat die de juiste daarbij behorende reisadviezen (eventueel met 'legaal terugsteken' e.d.) en prijzen geeft. Maar Traject Vrij kan je daar niet kiezen. 🤔
Hallo Laura16 en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat Robert B je al heeft geholpen met een antwoord. Kom je er zo verder uit?

Reageer