beantwoord

Maandabonnement nodig

• 4 mei 2014
  • 2 reacties
  • 1099 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo allen,

Ik begin op 19 mei 2014 met de opleiding tot hoofdagent op de Politieacademie in Den Haag (Ypenburg).

Hiervoor moet ik met het openbaar vervoer reizen vanaf de Sterrenlaan in Waddinxveen.

Mijn vraag is: Welk abonnement past het beste bij mij? Zoals het er naar uit ziet moet ik op de trein in Waddinxveen stappen, naar Den Haag Centraal reizen en daar overstappen op de bus naar station Ypenburg en vanaf daar nog twee of drie minuten lopen naar de academie.

Ik wil het liefst een maandabonnement omdat ik het eerst zelf moet betalen voor ik het vergoed krijg.

Is een maandabonnement alleen geldig op de trein of ook voor in de bus?

Ik hoor graag van een ieder!

Menno
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 mei 2014, 16:40

Hallo Menno,

Je hoeft echt niet via Den Haag Centraal te reizen. Van Waddinxveen naar Gouda en dan de Sprnter van Gouda naar Den Haag is ook mogelijk; die stopt n.l. ook op Ypenburg. Dan spaar je ook nog eens die busrit (en de kosten daarvan) uit.

Voor de treinverbindingen verwijs ik je graag naar de Reisplanner

En als je daar een reisadvies vraagt tussen Waddinxveen en Den Haag Ypenburg, kun je onderaan ook een uitgebreid prijsadvies opvragen. Daar zul je zien dat het nieuwe Traject Vrij Maandabonnement €178,40 per maand kost.
Dit lijkt het meest voor de hand liggende abonnement in jouw geval.
Het daar ook genoemde Maandtrajectabonnement wordt vanaf juli niet meer verkocht. Traject Vrij is daar de opvolger van.

Je zou eventueel zelf ook nog een kunnen kijken op de abonnementenwijzer

Ik hoop je met de gegeven informatie wat op weg gehiolpen te hebben.

Vr.gr.
Hans

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Menno,

Je hoeft echt niet via Den Haag Centraal te reizen. Van Waddinxveen naar Gouda en dan de Sprnter van Gouda naar Den Haag is ook mogelijk; die stopt n.l. ook op Ypenburg. Dan spaar je ook nog eens die busrit (en de kosten daarvan) uit.

Voor de treinverbindingen verwijs ik je graag naar de Reisplanner

En als je daar een reisadvies vraagt tussen Waddinxveen en Den Haag Ypenburg, kun je onderaan ook een uitgebreid prijsadvies opvragen. Daar zul je zien dat het nieuwe Traject Vrij Maandabonnement €178,40 per maand kost.
Dit lijkt het meest voor de hand liggende abonnement in jouw geval.
Het daar ook genoemde Maandtrajectabonnement wordt vanaf juli niet meer verkocht. Traject Vrij is daar de opvolger van.

Je zou eventueel zelf ook nog een kunnen kijken op de abonnementenwijzer

Ik hoop je met de gegeven informatie wat op weg gehiolpen te hebben.

Vr.gr.
Hans

Badge
Welkom op het forum, Menno. Hans zijn uitleg is erg duidelijk. Weet je nog steeds niet welk abonnement het beste bij je past, maak aub gebruik van de abonnementenwijzer. NS abonnementen zijn alleen geldig in de treinen.
ps ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'.

Reageer