beantwoord

Maandabonnement op bestaande ov-chipkaart

• 1 mei 2015
  • 2 reacties
  • 318 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb nu een daluren kortingsabonnement en wil graag een maand weekendvrij aanschaffen op deze ov-chipkaart.
Hierdoor vervalt dus het daluren abonnement, maar dat maakt niet uit want bij het maandabonnement weekendvrij profiteer ik ook van 40% korting in daluren.
Mijn vraag is of ik na deze maand mijn 'oude' daluren kortingsabonnement weer op dezelfde ov-chipkaart kan laden.
icon

Beste antwoord door Loes 1 mei 2015, 13:11

Hoi Jouke,

Even voor onze beeldvorming. Zowel het Dal Voordeel abonnement als het Weekend Vrij abonnement zijn jaar abonnementen, die na een jaar maandelijks opzegbaar is. Als je een Weekend Vrij overweegd, kan deze helaas niet op dezelfde OV-chipkaart waar ook al Dal Voordeel op staat. Je kan dan gewoon een nieuwe OV-chipkaart aanvragen. Hoe dan ook zijn deze twee abonnementen niet te combineren met elkaar helaas.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Jouke,

Even voor onze beeldvorming. Zowel het Dal Voordeel abonnement als het Weekend Vrij abonnement zijn jaar abonnementen, die na een jaar maandelijks opzegbaar is. Als je een Weekend Vrij overweegd, kan deze helaas niet op dezelfde OV-chipkaart waar ook al Dal Voordeel op staat. Je kan dan gewoon een nieuwe OV-chipkaart aanvragen. Hoe dan ook zijn deze twee abonnementen niet te combineren met elkaar helaas.
Reputatie 6
Badge +1
Ter overweging: het is wel toegestaan uw jaarabonnement te upgraden naar een duurder abonnement (van Dal Voordeel naar Weekend Vrij), maar terug mag pas weer bij het verlengen van het abonnement (1x per jaar dus). Wel kunt u na het eerste contractjaar uw abonnement opzeggen, maar als u dan weer een nieuw abonnement neemt zit u er weer een jaar aan vast.

Reageer