beantwoord

Maandabonnement te laat opgehaald

• 19 maart 2017
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

Ik heb een maandabonnement Altijd voordeel aangeschaft. Vanaf 8-3. Helaas heb ik het pas op 17-3 opgehaald. Kan de ingangsdatum verschoven worden naar de ophaaldatum? Of kan ik alsnog korting krijgen op mijn reizen tussen 8 en 17 maar?
icon

Beste antwoord door Rhido NL 19 maart 2017, 20:32

Ik denk dat het beste is om de NS Klantenservice te gaan bellen 030-751 51 55 of anders via Facebook of Twitter daar kunnen ze u sneller mee helpen.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik denk dat het beste is om de NS Klantenservice te gaan bellen 030-751 51 55 of anders via Facebook of Twitter daar kunnen ze u sneller mee helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Het verschuiven van de ingangsdatum kan niet. Het tweede zou u kunnen proberen door een beroep te doen op coulance maar het zou me niet verbazen als het zou worden afgewezen. U heeft gereisd, kwam elke keer dus door het station en u had het kunnen activeren. Het is me een beetje een raadsel waarom u een kortingsabonnement bestelt en er vervolgens niet mee reist.
Reputatie 2
Ik las het even verkeerd 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Dan haal ik mijn reactie ook maar weg 😉
Het verschuiven van de ingangsdatum kan niet. Het tweede zou u kunnen proberen door een beroep te doen op coulance maar het zou me niet verbazen als het zou worden afgewezen. U heeft gereisd, kwam elke keer dus door het station en u had het kunnen activeren. Het is me een beetje een raadsel waarom u een kortingsabonnement bestelt en er vervolgens niet mee reist.

Dank voor je reactie. En om het raadsel op te lossen; gewoon stom. Niet iedereen gaat altijd even georganiseerd door het leven 😉

Reageer