beantwoord

Maandabonnement traject vrij in de ochtend vergeten

• 16 april 2019
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Van mijn werk krijg ik iedere maand een traject vrij abonnement Utrecht-Rotterdam vergoed. Op dinsdag 2 april moest ik naar Rotterdam (die maandag niet) ik was even vergeten dat de maand april alweer ingetreden was waardoor ik voor die ochtend de volle 11 euro heb betaald. Daarna heb ik meteen een abonnement aangeschaft waarvan de ingangsdatum dus 2 april is. Kan ik mijn reiskosten van die ochtend nog terug krijgen? Aangezien deze ook op de ingangsdatum zijn gemaakt en de kosten van het maandabonnement hetzelfde zijn ongeacht je het op 1 of 2 april afsluit.
icon

Beste antwoord door Rizana NS 16 april 2019, 16:11

Hoi bjvb, welkom bij de NS Community!

Je kunt in dit geval inderdaad het beste contact opnemen met de klantenservice. Dit kan je doen via Facebook, Twitter of de Chat op de website. Ook zijn wij 24/7 telefonisch bereikbaar op: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dat lijkt me typisch iets waarvoor je de Klantenservice moet bellen.
Hoi bjvb, welkom bij de NS Community!

Je kunt in dit geval inderdaad het beste contact opnemen met de klantenservice. Dit kan je doen via Facebook, Twitter of de Chat op de website. Ook zijn wij 24/7 telefonisch bereikbaar op: 030 751 51 55.
Badge +3
De kosten zijn natuurlijk hetzelfde, ongeacht of je het op de 1e, 2e, 10e of 20e afsluit. De geldigheid is immers een maand, en niet tot het einde van een (kalender)maand.

Sluit je een abonnement af na een al gemaakte reis op saldo (maar wel per dezelfde dag) dan betwijfel ik of je dat vergoed zult krijgen. Maar wie weet is er (als vaste klant die het product al langer had) wel wat mogelijk, zeker omdat het om een vrij reizen (op rekening) abonnement gaat en de reis verrekend zou kunnen worden met de factuur.

Reageer