beantwoord

Maandabonnement verlengen via Mijn NS

• 9 april 2018
  • 7 reacties
  • 329 Bekeken

Vandaag heb ik een email ontvangen van de NS waarin staat dat ik mijn Altijd Vrij maandabonnement kan verlengen via Mijn NS. Via een weblink naar Mijn NS zou ik mijn abonnement "gemakkelijk en snel" kunnen verlengen. Hier was ik erg blij mee want het verlengen van mijn maandabonnement is een vreselijk irritante klus omdat je alle gegevens opnieuw moet invullen. Echter, het lukt mij niet om mijn maandabonnement te verlengen. Mis ik iets of is het toch niet mogelijk? Dank alvast. Groeten, Stephan
icon

Beste antwoord door Stijn NS 9 april 2018, 17:12

Goedemiddag Stephan van Os en welkom op het NS Serviceforum!

De mogelijkheid om een maandabonnement te verlengen via je Mijn NS is een nog vrij recentelijke toevoeging, dus zullen er hier en daar nog wat fouten in zitten. Desondanks zou het wel mogelijk moeten zijn. Kun je misschien aangeven wat er precies mis gaat wanneer jij dit probeert? Krijg je ergens een foutmelding en zo ja, wat is de foutmelding precies?
Bekijk origineel

7 reacties

Goedemiddag Stephan van Os en welkom op het NS Serviceforum!

De mogelijkheid om een maandabonnement te verlengen via je Mijn NS is een nog vrij recentelijke toevoeging, dus zullen er hier en daar nog wat fouten in zitten. Desondanks zou het wel mogelijk moeten zijn. Kun je misschien aangeven wat er precies mis gaat wanneer jij dit probeert? Krijg je ergens een foutmelding en zo ja, wat is de foutmelding precies?
We hebben nog geen verdere informatie van je ontvangen, Stephan van Os! Zou je bovenstaande vragen nog kunnen beantwoorden? Dan doen wij ons best om je zo goed mogelijk te helpen!
We hebben nog geen verdere informatie van je ontvangen, Stephan van Os! Zou je bovenstaande vragen nog kunnen beantwoorden? Dan doen wij ons best om je zo goed mogelijk te helpen!

Hoi Stijn, dank voor je reactie. In de email staat een link/button "verleng nu". Als ik hierop klik opent de Mijn NS website en zie ik de tab Mijn Producten. Hierbij staat mijn Altijd Vrij maandabonnement, maar ik zie geen optie om te verlengen. Mis ik iets? Vooralsnog heeft deze email vooral nog meer ergernis over het bestellen/verlengen van NS producten opgeleverd.
Alvast dank voor je hulp. Groeten, Stephan
Badge +3
Staat er niet een knop "Aanpassen of uitbreiden" bij, en dan verder?

Dat is ook namelijk de weg om bijv. je IBAN te wijzigen.
Is het gelukt met de tip van Robert, Stephan?
Waarom wordt hier niet direct de oplossing voor gegeven? Ik loop zelf al maanden tegen dit probleem aan. Slaat nergens op en wekt frustratie op als je iets snel wilt verlengen.

ik loop nu nog steeds tegen de lamp, via de mail wordt ik doorverwezen naar mijn NS waar je vervolgens niet ‘snel kunt verlengen’.

Dus NS, wat doen we verkeerd? Ik neem aan dat een beetje programmeur dit zo werkend heeft. Toch? Ik hoor het graag!
Voor zover ik weet zit er een probleem in dit onderdeel van Mijn NS, Daanie93. Het verlengen via Mijn NS leverde bij veel reizigers problemen op waardoor voor deze optie is gekozen. Ik durf niet aan te geven of en op welke termijn dit weer actief wordt.

Reageer