beantwoord

mag ik 3 personen gratis mee laten reizen met een gratis kaartje met mijn daluren abonement?

• 2 augustus 2016
  • 9 reacties
  • 188 Bekeken

ik wil met mijn kleinkinderen een dagje uit en heb in de brievenbus gratis meereis kaartje ontvangen zo ook de buren.
Ik ben nu in het bezit van 3 gratis meereis kaartjes. Normaal mogen er drie personen met mij mee reizen is dit ook het geval voor de gratis kaartjes?
icon

Beste antwoord door PaulusH 2 augustus 2016, 10:36

Nee u mag maar 1 persoon meenemen met een gratis meereiskaartje.

Overigens mag u normaal ook geen 3 personen gratis meenemen, dan krijgen ze korting (samenreiskorting)
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3

Overigens mag u normaal ook geen 3 personen gratis meenemen, dan krijgen ze korting (samenreiskorting)
Reputatie 1
Op het meereiskaartje staat het volgende vermeld: "Met 1 geldig vervoersbewijs kan 1 Meereiskaart gebruikt worden. " Duidelijk toch?
Hoe oud zijn de kleinkinderen?
Nee niet duidelijk want ik mag altijd 3 personene mee laten reizen op mijn daluren kaart

ik weet dat normaal 3 personene met korting mee reizen
Reputatie 1
Nee niet duidelijk want ik mag altijd 3 personene mee laten reizen op mijn daluren kaart

Je mag ook nu 3 personen mee laten reizen op je dalurenkaart,maar dan met korting.Dus niet met meereiskaartjes alledrie.
Nog even als toevoeging. Het meereiskaartje (van de Spoordeelweken) is een actieproduct. Dit staat volkomen los van de samenreiskorting die je inderdaad mag 'uitdelen' bij je abonnement. Lees goed de voorwaarden die op het kaartje staan. Meer uitleg lees je hier.

Wanneer de kinderen in de leeftijdscategorie 4 t/m 11 vallen mogen ze ook met een railrunner reizen.

Je mag ook nu 3 personen mee laten reizen op je dalurenkaart,maar dan met korting.Dus niet met meereiskaartjes alledrie.

Dank je wel:$
Iedere persoon die met Samenreiskorting reist, mag op zijn beurt ook weer iemand met een meereiskaartje laten meereizen. Als u met 4 personen gaat reizen, reist u zelf op uw abonnement, één persoon reist met Samenreiskorting en de twee anderen reizen met een meereiskaartje. Controleer wel of het Groepsretour niet voordeliger is.

Reageer