beantwoord

mag ik met een traject vrij geleen luttenrade ook gebruikmaken van geleen oost ?

• 20 september 2018
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

ik heb sinds gister een traject vrij abbonement. deze gaat van geleen luttenrade naar roermond via sittard. nu woon ik precies in het midden van de stations geleen luttenrade en geleen oost.
dus kan van beiden stations gebruik maken nu is het zo dat de tijden van geleen oost soms handiger zijn. terwijl mijn traject geleen luttenrade is mag ik dan met mijn traject vrij ook hier gebruik van maken ?? aangezien de prijs van de reis naar beiden stations gelijk is ?
ik wil namelijk niet iets doen wat extra kosten met zich meebrengt om een paar minuten te sparen.

icon

Beste antwoord door Tamzin 20 september 2018, 11:00

Het antwoord is nee, uw abonnement is alleen geldig van/naar Geleen Lutterade. Van/naar Geleen Oost zult U het stuk Sittard-Geleen Oost achteraf moeten bijbetalen.
Bekijk origineel

3 reacties

Dit is een traject van vervoerder Arriva, niet van NS.
Maar zoals de naam al zegt, een trajectkaart is alleen geldig op het traject waar deze geldig voor is. Reist u buiten het traject, dan moet dit gewoon betaald worden.
Reputatie 7
Badge +3
Het antwoord is nee, uw abonnement is alleen geldig van/naar Geleen Lutterade. Van/naar Geleen Oost zult U het stuk Sittard-Geleen Oost achteraf moeten bijbetalen.
Hallo bianca s en welkom bij de NS Community,

Het stukje van Sittard naar Geleen Oost zal in dit geval in rekening worden gebracht. De kosten voor dit stukje zal € 1,65 zonder korting bedragen. Indien je tijdens de daluren incheckt zal je € 0,99 betalen.

Reageer