beantwoord

Mag je met voordeelabonement voor 9 uur ryden

• 25 september 2014
  • 9 reacties
  • 520 Bekeken

Heb gehoord dat we nu ook voor 9 uur mogen ryden en ook s'maandags en vrydags klopt dat
icon

Beste antwoord door HansS 25 september 2014, 09:22

Ik neem aan dat u een voordeelurenabonnement bedoelt.
Daarmee mag u van maandag t/m vrijdag vanaf 09:00 uur met korting reizen en in de maanden juli en augustus, alsmede het weekend (en sommige feestdagen) ook vóór 09:00 uur.
Reist op de doordeweekse dagen vóór 09:00 uur, dan betaalt u gewoon het normale, volle tarief.

Even voor alle duidelijkheid - een citaat van de website van NS :
Wat zijn de voordeeluren?

maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur ’s morgens
tijdens het weekend de hele dag
in de maanden juli en augustus de hele dag.
Ook tijdens de volgende feestdagen kunt u vóór 9 uur met korting reizen: 25 december t/m 31 december 2013, 1 januari 2014 (Nieuwjaarsdag), 18 april 2014 (Goede Vrijdag), 20 april 2014 (1e Paasdag), 21 april 2014 (2e Paasdag), 26 april 2014 (Koningsdag), 29 mei 2014 (Hemelvaartsdag), 30 mei 2014 (dag na Hemelvaart), 8 juni 2014 (1e Pinksterdag), 9 juni 2014 (2e Pinksterdag), 25 t/m 31 december 2014.
Bekijk origineel

9 reacties

Ik neem aan dat u een voordeelurenabonnement bedoelt.
Daarmee mag u van maandag t/m vrijdag vanaf 09:00 uur met korting reizen en in de maanden juli en augustus, alsmede het weekend (en sommige feestdagen) ook vóór 09:00 uur.
Reist op de doordeweekse dagen vóór 09:00 uur, dan betaalt u gewoon het normale, volle tarief.

Even voor alle duidelijkheid - een citaat van de website van NS :
Wat zijn de voordeeluren?

maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur ’s morgens
tijdens het weekend de hele dag
in de maanden juli en augustus de hele dag.
Ook tijdens de volgende feestdagen kunt u vóór 9 uur met korting reizen: 25 december t/m 31 december 2013, 1 januari 2014 (Nieuwjaarsdag), 18 april 2014 (Goede Vrijdag), 20 april 2014 (1e Paasdag), 21 april 2014 (2e Paasdag), 26 april 2014 (Koningsdag), 29 mei 2014 (Hemelvaartsdag), 30 mei 2014 (dag na Hemelvaart), 8 juni 2014 (1e Pinksterdag), 9 juni 2014 (2e Pinksterdag), 25 t/m 31 december 2014.
Beste Jantje,

Welkom op het NS serviceforum. Ik heb het antwoord van HansS, als beste antwoord gemarkeerd. De enige wijziging die er is geweest, is dat de keuzedagen nu ook op maandag en vrijdag te gebruiken zijn. Voor de rest zijn de voorwaarden hetzelfde gebleven, doordeweeks reis je dus na 09.00 met 40% korting.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.
Beste Jantje,

Welkom op het NS serviceforum. Ik heb het antwoord van Jantje, als beste antwoord gemarkeerd. De enige wijziging die er is geweest, is dat de keuzedagen nu ook op maandag en vrijdag te gebruiken zijn. Voor de rest zijn de voorwaarden hetzelfde gebleven, doordeweeks reis je dus na 09.00 met 40% korting.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie wel een vraag van Jantje, maar niet dat Jantje zijn vraag zelf heeft beantwoord..
Ik zie ook geen (groen) gemarkeerd antwoord als beste antwoord.
Eigenlijk ook wel logisch omdat Jantje geen antwoord heeft gegeven, dus dat ook niet groen gekleurd kan worden.
Dank u wel weet nu genoeg dank u voor de reaties Gr
Het is nu 2015 en ik kan nergens vinden of de korting nog steeds geld op 2e paasdag met een voordeelurenabonnement.
Het is nu 2015 en ik kan nergens vinden of de korting nog steeds geld op 2e paasdag met een voordeelurenabonnement.
]
]

Hallo mapoja! Je mag met je voordeelurenabonnement op 2e paas dag, 6 april de gehele dag met korting reizen.
Ik heb ook nog de oude Voordeelurenabbonnement. Krijg je in de spits ook 40% korting als je voor 6.30 uur incheckt?
Ik heb ook nog de oude Voordeelurenabbonnement. Krijg je in de spits ook 40% korting als je voor 6.30 uur incheckt?

Nee, het voordeelurenabonnement geeft pas na 9 uur (eigenlijk 08:55) korting.

Reageer