beantwoord

Magazine "Spoor"

• 9 september 2019
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb sinds 23-08-2019 een flex weekendvrij abonnement.
Wanneer kan ik de eerste keer het magazine Spoor ontvangen ?
icon

Beste antwoord door Valewijn 9 september 2019, 10:01

Goedemorgen,

Goedenmorgen @Bart1974

De eerstvolgende editie kan nu elk moment verschijnen. Ik heb het afgelopen weekend ontvangen (sinds juni NS-Flex). Het verschijnt 4x per jaar.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Goedemorgen,

Goedenmorgen @Bart1974

De eerstvolgende editie kan nu elk moment verschijnen. Ik heb het afgelopen weekend ontvangen (sinds juni NS-Flex). Het verschijnt 4x per jaar.

Goedemorgen,

Goedenmorgen @Bart1974

Goedemorgen,

Bedankt voor je snelle reactie,dan wacht ik het even af 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Zulk soort dingen worden (niet alleen bij NS maar ook bij andere bedrijven) al enige tijd van tevoren klaargezet, soms wel 4 tot 6 weken ervoor. Het zou dus zo kunnen zijn dat alles al klaar was voor de ingangsdatum van jouw abonnement en dat je het september nummer nog niet ontvangt.
Reputatie 2
Zulk soort dingen worden (niet alleen bij NS maar ook bij andere bedrijven) al enige tijd van tevoren klaargezet, soms wel 4 tot 6 weken ervoor. Het zou dus zo kunnen zijn dat alles al klaar was voor de ingangsdatum van jouw abonnement en dat je het september nummer nog niet ontvangt.

Dan kunnen ze beter bij het fysiek uitgeven nog een batchje afdraaien waarbij alle aangemelde abonnees tot 1 september alsnog een exemplaar automatisch uitgereikt krijgen. Dat scheelt NS manuren om alles handmatig op te sturen en het beantwoorden van vragen van bezorgde abonnees over het tijdschrift. En alle abonnees vanaf 1 september krijgen dan pas volgend kwartaal het blad. 😉
Reputatie 7
Badge +3
Niet alle kort ervoor aangemelde abonnees zullen NS vragen naar Spoor. Dan zouden ze eerst moeten weten wanneer het weer verschijnt.
Reputatie 2
Niet alle kort ervoor aangemelde abonnees zullen NS vragen naar Spoor. Dan zouden ze eerst moeten weten wanneer het weer verschijnt.

Heel goed opgemerkt, @Momo. En als NS proactief optreedt, zullen de nieuwe abonnees in hun nopjes zijn. Dat ze dat niet eens hadden verwacht... 😉

En wie weet kan de NS overwegen om dit blad (voortaan) digitaal te mailen. Tja, wat te doen met de fysieke waardebonnen...😏

Reageer