mail

  • 27 September 2022
  • 0 reacties
  • 66 Bekeken

van NS mail ontvangen met verandering abonnement ( misschien voor mij van toepassing)

Weet dat absoluut niet. Brief vol met termen Bus Metro tram Vrij abonnement

traject vrij op saldo

keuzedagen bij ab.

altijd voordeel ab.

Bij abonnement  en veel meer van deze termen.                                                           Grote logge instellingen als ziektekosten verzekering, Overheid, Banken en nu ook NS veranderingen en prijsverhogingen verhullen door teksten met veel nieuwe termen te introduceren voor bestaande dingen. waardoor de teksten voor een normaal burger niet meer is te volgen. die probeert het nog even ,maar haakt dan af. Zou misschien de bedoeling zijn, geen vragen meer van klanten. Ik hoor om mij heen, dat veel Nederlanders het er maar bij laten zitten.

Dit kan niet de bedoeling zijn van b.v. nutsbedrijven als NS, die toch voor de burger zijn opgericht en dat in hun doelstelling noemen zich afschermen in allerlei ingewikkelde benamingen die iemand die niet in de organisatie van het bedrijf werkzaam is absoluut niet kan onthouden. 

Ik weet zeker dat dit u klanten scheelt. U bouwt hiermee een dam op om van uw diensten gebruik te maken. Men begint er liever niet aan om geen flater te slaan.

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer