Mail van incasso Daluren na opzegging abonnement

  • 28 juni 2018
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Ik heb een dag voor het verstrijken , dus mijn beëindiging van mijn dalvoordeeluren abo opgezegd. Dat is geaccepteerd en heb ik een mail over gekregen. Meerdere mails waarin beschreven staat dat ik ook via de “paal” mijn abo moet stopzetten dat heb ik keurig binnen de 14 dagen gedaan. Dus het abonnement heb ik niet meer.
Maar nu heb ik een mail van syncasso gekregen dat ik die 50€ niet betaald hebt. En dat daar nog een €40.- bovenop komt.
Lijkt mij toch niet dat dit terrecht is

2 reacties

Reputatie 7
Je kunt hiervoor het best even contact opnemen met de klantenservice, die kunnen even met je meekijken. 030-7515155
Hallo RcaBos, welkom op onze Community!

Vervelend dat je hier alsnog bericht van ontvangt. Ik vermoed dat hier toch iets mis is gegaan met de deactivatie. Je kunt in dit geval het beste zoals Slidestops aangeeft contact opnemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan aan de hand de van je gegevens even nagaan of dit daadwerkelijk het geval is.

Reageer