Skip to main content
beantwoord

Maken declaratieoverzicht in PDF NS Businesskaart

• 12 april 2025
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Hoi,

Ik werk als freelancer en wil mijn gemaakte treinreizen declareren bij mijn opdrachtgevers. Wanneer ik via mijn laptop inlog op mijn NS Zakelijk (als kaarthouder of als als contactpersoon) kan ik mijn gemaakte treinreizen alleen exporteren naar excel. Ik wil ze graag kunnen aanvinken en vervolgens opslaan in een PDF bestand. 

Is dit mogelijk en zo ja, hoe doe ik dat? Via de OV-chipkaart lukt dit niet omdat ik reis met een persoonlijke OV chipkaart met daluren abonnement. 

Dank voor jullie antwoord alvast!

Beste antwoord door Rory NS

Hoi Godekind1980, welkom bij de NS Community!

Een rechtstreekse export naar PDF bestaat bij mijn weten niet binnen Mijn NS Zakelijk. Maar misschien is het anders op te lossen. Per reis kun je aangeven of je deze zakelijk of privé hebt gemaakt. Het Excel-bestand dat je exporteert zou je handmatig kunnen omzetten naar PDF indien je dat fijner vindt.

Bekijk origineel

1 reactie

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 489 reacties
  • Antwoord
  • 12 april 2025

Hoi Godekind1980, welkom bij de NS Community!

Een rechtstreekse export naar PDF bestaat bij mijn weten niet binnen Mijn NS Zakelijk. Maar misschien is het anders op te lossen. Per reis kun je aangeven of je deze zakelijk of privé hebt gemaakt. Het Excel-bestand dat je exporteert zou je handmatig kunnen omzetten naar PDF indien je dat fijner vindt.

Reageer