Ik ben student met een weekend OV kaart en met 40% korting door de weeks. Op een gegeven moment kwam NS met "Reizen op rekening”, een initiatief waarbij je achteraf betaalt. Dat leek mij wel handig, maar daarvoor moest ik NS Flex erbij nemen. Kosteloos, dus ik dacht prima! Kom ik er na 2 jaar achter, dat daarmee mijn korting van door de weeks reizen is gepasseerd (totaal nu 124,44 extra betaald), maar dat ik wel gratis in het weekend reis. NS die beweert dat er maar 1 product op je OV kaart kan staan, hoe is dit dan mogelijk?
Dan ben ik in contact met de klantenservice en dan kunnen we niet tot een oplossing komen voor de extra kosten en moet ik dat maar gewoon betalen, terwijl ik al die tijd een geldig kortingsabonnement heb gehad. De volgende keer zou het fijn zijn als er wat meer duidelijkheid wordt verschaft over de gevolgen van gratis producten, die in mijn ogen gewoon zouden moeten kunnen samenwerken.
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineel