beantwoord

Meereiskaart voor 22 nov naar Hilversum

• 11 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 336 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
waar, hoe en per wanneer kan ik nog een meereiskaart bestellen zoals in de laatste city special staat aangegeven?
Op dit forum zie ik wel de link mbt Arnhem, maar die kon je tot 5 oktober bestellen en ik wil naar Hilversum.....
icon

Beste antwoord door Thom 11 oktober 2014, 18:44

U moet meereizen met iemand met een geldig kaartje voor de reis heeft die u wilt afleggen. Naar Hilversum in uw geval. De geldigheid van het meereiskaartje hangt dus af van het kaartje van degene met wie u meereist. U kunt er geen gebruik van maken als u alleen reist, uiteraard. Ik neem aan dat u het kaartje a 8,95 bedoelt.

Klik hier voor extra informatie.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U moet meereizen met iemand met een geldig kaartje voor de reis heeft die u wilt afleggen. Naar Hilversum in uw geval. De geldigheid van het meereiskaartje hangt dus af van het kaartje van degene met wie u meereist. U kunt er geen gebruik van maken als u alleen reist, uiteraard. Ik neem aan dat u het kaartje a 8,95 bedoelt.

Klik hier voor extra informatie.
Reputatie 4
Badge
Ik snap niet zo goed waarom mensen wél de titel van het bonnetje kunnen lezen maar blijkbaar niet zien staan dat het bestellen op www.ns.nl/meereiskaart moet.
Kalm aan Gert-Jan,
Ik probeerde vanavond naar www.ns.nl/meereiskaart te komen, om meereiskaarten te bestellen voor een reis naar den haag, maar werd meteen doorgesluisd naar de www.spoordeelwinkel.nl met een meereisactie naar Arnhem.
Mijn vraag aan de NS is dus: hoe kan ik de meereiskaarten voor een reis naar den haag via de website van de NS bestellen?
Reputatie 4
Badge
Tsja, wie gebruikt er anno 2014 dan ook een iPad of telefoon om te internetten. ;)

Gebruik een normale computer of vraag op je mobiele apparaat de desktopversie van de spoordeelwinkel op het probleem is 'verholpen'.
Dat zijn er steeds meer Gert-Jan ;)
Er zit een fout in de landingspagina waardoor mobiele gebruiker worden doorgeleid naar de oude actie naar Arnhem. Dit is bekend, en wordt snel aangepast.

Reageer